Ferrari confirmă recrutarea lui James Allison

de Daniel Popescu
Luni, 29.07.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ferrari a confirmat luni că James Allison va fi noul director tehnic de şasiuri al echipei începând din 1 septembrie, în timp ce Pat Fry va deveni director tehnic de inginerie.

Esential 2004 este anul in care Allison a parasit Ferrari pentru Renault
Scuderia Ferrari a confirmat luni speculaţiile apărute în presa internaţională cu privire la viitorul lui James Allison, reputatul director tehnic care şi-a dat demisia de la Lotus la începutul lunii mai.

Britanicul va începe colaborarea cu Scuderia Ferrari în 1 septembrie, atunci când va deveni director tehnic de şasiuri, o funcţie nouă creată în cadrul echipei.

Întrucât a demisionat de la Lotus în luna mai, Allison nu ar fi trebuit să poată lucra pentru o altă echipă până în aprilie 2014, conform regulamentului valabil pentru directorii tehnici. Cel mai probabil, Ferrari a fost nevoită să plătească o compensaţie celor de la Lotus pentru a primi acordul acestora ca Allison să lucreze pentru Scuderia din luna septembrie.

Urmareste Automarket
Sosirea lui Allison a determinat şi o împrospătare a departamentului tehnic, întrucât Pat Fry va schimba numele postului pe care îl ocupă în cadrul echipei din director tehnic în director tehnic de inginerie. Allison şi Fry îl vor avea ca superior unic pe Stefano Domenicali, actualul şef al Scuderiei Ferrari.

Allison este unul dintre cei mai reputaţi ingineri din Formula 1.

El şi-a început cariera la Benetton în 1991, iar în prima parte a anilor 2000 a lucrat pentru Ferrari, înainte de a accepta provocarea de a lucra pentru Renault începând din 2005.

Via Ferrari

Comentarii (7)

  • BALATESCU
    cum a plecat alison si lowe echipele s-au dus in cap !!!
    9 0
  • speram sa reuseasca sa construiasca masina campioana pentru 2014
    10 3
  • Cam tarziu ajunge la echipa. Pana sa poata face ceva actualul sezon va fi pe sfarsite.
    Macar daca ar reusi sa implementeze la Ferrari ceea ce a reusit la Lotus referitor la modul de gestionare al pneurilor.
    Bun venit James ! si .... spor la munca !
    17 1
  • Am mai spus si ma repet...incet incet Ferrari isi face echipa,dupa care urmeaza si masina.... Dupa Pat Fry iata ca vine si Alison.Italienii sunt dispusi sa dea niste salarii colosale doar ca sa aiba niste oameni competenti ce ar putea sa le aduca din nou trofeele mult ravnite! Sunt sanse foarte mari sa reuseasca.Parca il vad deja pe Vettel ravnind la volanul acestei masini.
    11 4
  • Yeah right cosminescu, sunt fan Ferrari dar cu cateva mere, nu se face primavara, ce o sa mai ravneasca Vitelul... Crezi ca celelalte echipe dorm? Or sa vina ca in fiecare an cu o masina buna dupa care scap usor, usor in peformanta. Asta este adevarul. Ma mir cum in Ungaria, au efectuat primul schimb al lui Alonso in 2.6 cand ei erau cei mai slabi, toti faceau pana in 2.6-2.9, ei erau mereu la 3.2. La al doilea shimb si-au revenit la 3.0 deci aia e a fost o greseala... Nasol.
    5 1
  • Dar capul ?!? cand aduc un "cap" ?!?
    2 0
  • @cosminescu01
    Trezirea. Pat Fry a fost marginalizat la Mclaren inca de la sfarsitul lui 2009, datorita esecului cu mp4-24. Cand Ferrari l-a luat in vara lui 2010, el era deja inlaturat de la Mclaren.
    James Allison e bun, dar la Ferrari sunt probleme adanci si de structura in departamentul tehnics in nici un caz cu o floare nu se face primavara.
    1 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru