Chiar dacă Marele Premiu al Italiei era văzut drept un punct cheie pentru dezvoltarea monopostului de către preşedintele Sergio Marchionne, echipa va utiliza în realitate doar câteva dintre cele şapte jetoane pe care le mai are la dispoziţie.
"Muncim, dar la Monza nu va exista un super-motor. Am putea folosi câteva jetoane, dar vor fi puţine. Aşa că nu are rost să vorbim despre o super unitate de propulsie, ci doar despre un motor", a declarat Maurizio Arrivabene, şeful Ferrari.
Anterior, presa internaţională a relatat că Ferrari va utiliza doar două jetoane pentru Monza şi că restul de cinci vor fi folosite în Mexic sau Statele Unite.Pe de altă parte, Ferrari nu se aşteaptă să lupte pentru victorie în Marele Premiu al Italiei, întrucât configuraţia circuitului favorizează echipele cu motoare puternice şi, implicit, Mercedes.
"Ştiţi foarte bine că specificaţiile de la Monza sunt similare cu cele de la Spa.
Aşa că se potrivesc mai puţin monopostului nostru. Nu spunem că aruncăm prosopul sau că refuzam lupta. Vom da tot ce avem mai bun. Dar ştim că nu vom fi echipa de învins. Îmi pare rău pentru că este Marele Premiu al Italiei, dar vreau să fiu realist. Nu voi deziluziona fanii, aşa că prefer să spun exact cum este", a adăugat el.Via Motorsport
Singurul lucru care se stie sigur este cine nu va castiga, chiar daca zice ca face cele mai bune curse din cariera. :)))
Să înțeleg că această concurență, despre care vorbești tu, a descoperit cumva elixirul tinereții, iar Ferrari își adapă căluțul cabrat cu apă din Dâmbovița?