Ferrari caută soluţii pentru întărirea departamentului aerodinamic

De Daniel Popescu
Publicat Miercuri, 01.06.2011
Ferrari caută încă cele mai bune soluţii pentru a întări departamentul de aerodinamică după concedierea lui Aldo Costa.

Ferrari traversează în continuare o perioadă dificilă din punct de vedere al performantelor monopostului 150 Italia, iar ultimele restructurări majore ale departamentelor tehnice nu au dat încă cele mai bune rezultate.

În acest sens, italienii analizează încă soluţiile optime pentru îmbunătăţirea departamentului de aerodinamică, întrucât acesta este punctul slab al echipei în ultimii ani.

Potrivit unor informaţii dezvăluite de publicaţia Autosprint, Ferrari intenţionează să-l promoveze pe grecul Nikolas Tombazis în funcţia de şef al departamentului de design, iar postul de şef al departamentului de aerodinamică ar putea fi ocupat de John Iley, care a părăsit anul trecut Ferrari şi a plecat la rivalii de la McLaren.

De asemenea, Autosprint susţine că Ferrari a angajat un aerodinamicist de la Force India şi că intenţionează să-l promoveze pe Pat Fry ca director tehnic, pe postul ocupat până recent de Aldo Costa.

Despre acesta din urmă publicaţia Auto Motor und Sport susţine că va lucra în cadrul diviziei de maşini de stradă a celor de la Ferrari până la expirarea actualului contract în 2013. Fostul director tehnic al Scuderiei îşi păstrează astfel salariul foarte bun pe care îl primea în Formula 1, în timp ce Ferrari este sigură că acesta nu va ajunge în acest interval de timp la una dintre echipele rivale.

Via | GMM

Comentarii (5)

  • Raspunsul corect este Adrian Newey.
    5 4
  • pacat ...
    ar trebui sa caute solutii pentru a "flexa" departamentul aerodinamic =)
    4 5
  • John Iley a fost o pierdere pentru Ferrari. Ar fi un lucru f bun sa revina.
    7 1
  • marian0904
    Grea treaba
    Se vede treaba ca sefii de la Fer si-au dat seama ca sunt in fata (lucul 3) numai prin valoarea lui Alo, a motorului si prin experienta vasta acumulata. Totusi, fara a gasi ceva nou nu se mai pot mentine. Parerea mea este ca a vorbi acum numai de aerodinamica este o chestie depasita. RB a reusit integrarea functionarii masinii cu motor, sasiu, suprafete aerodinamice, sisteme mecanice si electrice, etc astfel incat sa obtina o eficienta cat mai mare. Astfel, modelarea evacuarii gazelor pentru a obtine un efect aerodinamic favorabil (apasare mai buna si rezistenta la inaintare mai mica) intra intr-o astfel de viziune. Dupa mine Newey a revolutionat F1 tocmai pt ca a reusit sa integreze toate sistemele masinii. In plus, poate ca la RB este si o structura de lucru flexibila, ori la Fer totul mi se pare stratificat si impartit, chestie care impiedica tocmai o integrare. Deci nu ajunge sa-l iei numai pe Newey.
    13 1
  • pana gasesc...
    ...ei solutiile se termina sezonul!de la inceputul sezonului tot concediaza,angajeaza,rerestructureaza etc. si degeaba.
    Astia sunt ca Steaua:atata timp cat e Domenicali sef(alias Becali) nu mai castiga nimic.
    6 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru