- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Ferrari, boicotati de McLaren?
Publicat Marti, 18.03.2008
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dupa weekendul ratat al celor de la Ferrari in Australia, vocile internationale incep sa scoata la iveala conflictul logistic in centrul caruia se afla Unitatea de Control Electronic prezenta in fiecare masina din Marele Circ. Marea problema este reprezentata de faptul ca aceasta este fabricata de McLaren si, se pare, ea a stat la baza problemelor tehnice avute de Kimi Raikkonen in calificarile Marelui Premiu al Australiei.
"Problema a fost cauzata de un conflict intre cele doua proceduri. Acest tip de problema poate interveni atunci cand trebuie sa lucrezi cu o procedura pe care nu o cunosti pe de-a intregul. Acum, cand stim ca pot exista conflicte de acest tip, rolul nostru este de a le elimina. Daca ai un Mac si folosesti programe facute pentru Windows poti sa ai mari probleme fara a sti exact care e explicatia. Si cand intervine acea problema, calculatorul isi da automat restart", a declarat un purtator de cuvant Ferrari pentru jurnalistii de la gpweek.
Adauga un comentariu
Trimite-ne mesajul tău
De-aia e jocul asta misto, iti da puncte, dar te mai si arde :))
Eu am ramas uimit cand am aflat ca McLaren dupa celebrul scandal de spionaj produce mai nou o piese destul de importanta pt toate masinile din F1. Ei bine pt a produce aceste "cutii" McLaren are nevoie de mai multi parametri de la celelate echipe. Va dati seama ca la momentul actual echipa engleza are o parte din tehnologiile celorlati combatanti pe tava. Lucru care nu este corect.
Ferrari a pus punctul pe "I" spunand ca le este greu sa lucreze cu o componenta pe care nu o cunosc 100%, asta pe langa faptul ca este produsa de rivalul lor no1. Asa cum s-a spus mai sus, de cand nu au mai abandonat ambele masini Ferrari. Plus ca faza cu calificarile lui Kimi e "true". I s-a tras de la nenorocita aia de cutie.
Dupa mine fiecare echipa ar trebui sa-si produca singura dispozitivul si FIA sa verifice daca o fac cum trebuie fara sa triseze.
In Malaezia les affaire van a ser different. Paranteza: anul asta Sebastian Vettel va obtine prima victorie din cariera in F1.
Este un mare semn de intrebare
Este ca si cum ai face transpland te creier, desi nu exista sa ceva, daca unuia ii pui alt creier mai poate avea caracterul pe care il avea inainte?
In urma unei licitatii, cei alesi sa implementeze acest lucru au fost cei de la Microsoft si centrul de proiectari McLaren.
De ce nu a castigat Ferrari? Adica acum ca au inceput prost iar e vina altora.
Testele ii prezentau puternici, erau increzatori.
Pana la urma aceasta unitate de control are grija ca nu cumva echipele sa triseze. Adica sa foloseasca diferite chestii pentru un traction control etc.
Pai normal ca te superi cand vezi ca ai un pilot care fara electronica este mort (a se vedea cum s-a rotit massa in primul viraj si pe urma prostiile pe care le-a mai facut pana sa iasa), cand motorul a crapat (se auzea clar o problema de motor), cand pompa de benzina pica (asta nu are nici cea mai mica legatura cu UCE).
Ce sa zic. Ma asteptam la asta si chiar sunt dezamagit de punctaj (fara nici o legatura cu ce am eu in echipa mea selectat).
De ce 10 puncte Ferrari fiind singurii care comentat?
Ma astept ca aceste 10 puncte sa fie returnate imediat ce va fi dezmintita aceasta prostie spusa de niste oameni ce nu stiu sa piarda.
Ferrari spun ca au probleme in implementarea UCE.
Nu inteleg de ce a fost penalizata echipa de Formula 1 care are ca parte de vina faptul ca face parte din acelasi grup de firme cu McLaren Tech.
In alta ordine de idei, desi nu comentez prea mult, mai sunt si alte echipe in formula 1 in afara de ferrari si mclaren.
Nici o stire de Bourdais care a reusit un start excelent, despre SuperAguri care eu mers excelent pana la abandon etc, despre planurile Force India. Sunt multe de spus dar stam sa ne cramponam in aceste 2 echipe cu mici interventii de la inca 2-3 echipe.
Daca nu te-ai prins era o metafora. Un fel de a explica pentru a intelege tot omul de rind si nu doar specialistii cum sta treaba cu noul sistem McLaren implementat pe toate masinile din F1. Evident ca Ferrari nu foloseste programe Windows pe Mac, era doar un fel de a spune.
Eu sunt de parere ca FIA ar trebui sa intervina si sa oblige McLaren sa puna la dispozitia TUTUROR echipelor TOATE cunostintele legate de acest nou dispozitiv, fiind-ca altfel McLaren vor avea un AVANTAJ NET nejustificat fata de toti ceilalti concurenti, ceea ce nu mi se pare corect.
dar ma surprinde ca daca FER vine si spune ca au probleme cu ecu(de ce oare fia a fost de acord ca MCL sa fie producatorul avind in vedere trecutul an?) voi a-ti decis sa-i penalizati.Tinind cont ca TOATE echipele au acelasi sistem cred ca era corect sa-i depunctati dupa ecuatia: nr. echipe-MCL(ei oricum o foloseau ca doar e a lor)x10. Aici consider ca gresiti depunctind o echipa care nici macar nu este acuzata. Voi ce parere aveti; sau v-ati luat dupa titlu?
Pur si simplu nu merg impreuna, nuisi da win restart ca nu ii place prog de mac.
Cind ferrari nu cisiga, dau tot timpul vina pe alcineva decit ei. Sa nu uitam anul trecut, cind nu erau in postura sa cistige, si au gasit o situatie de asa zis spionaj pt a descalifica mclaren. Nu s-a dovedit niciodata ca au spionat cei de la mclaren, iar ca o paranteza spionajul industrial, si aici in f1 mai ales , exista dintotdeauna.
Sa nu uitam ca Ros Brown i Jean Todt au state vechi la fia in ceea ce priveste inselara regulamentului, si modul de cistigare a citorva campionate pe vremea ui Sumacher, asa ca ....
Nu le contesta nimeni nici calitatile si performantele obtinue, dar uitativa din afara , si o sa vedeti ca mereu dau vina pe altcineva.
Asa ca prob cu ECU, doar nu au cumparat cutia de pe e-bay si nu stiu sa citeasca instructiunile. Au inginer, unii ff buni . De ce nu au facut ei ECU pt toti ? Daca asa zice regulamentul, o cutie pt toti identica , si ei nu sunt in stare sa o fabrice in conditiile puse de FIA, de ce se pling?
Normal, pt ca nu au CISTIGAT.......