Ferrari are încă încredere în Vettel: "Obiectivul său rămâne să câștige titlul mondial pentru Scuderia"

de Daniel Popescu
Luni, 19.08.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Oficialii Ferrari își exprimă în continuare încrederea în Sebastian Vettel, despre care afirmă că rămâne determinat să obțină titlul mondial alături de echipă, în ciuda unui debut modest de sezon.

Sebastian Vettel nu a obținut nicio victorie în acest sezon și ocupă doar locul patru în clasamentul general, la 94 de puncte în spatele liderului Lewis Hamilton.

Șansele sale la titlul mondial au rămas practic pur teoretice, însă Mattia Binotto, șeful Scuderiei, susține că pilotul german rămâne la fel de determinat ca întotdeauna să-și îndeplinească visul de a deveni campion cu Ferrari.

"Cred că obiectivul său nu s-a schimbat, și anume să devină campion cu Ferrari. Iar acest obiectiv este foarte clar. Evident, startul sezonului este foarte frustrant din acest punct de vedere, pentru că înseamnă că nu este în cea mai bună poziție să-și îndeplinească obiectivul în 2019. Dar, întrucât are un obiectiv atât de puternic, știe exact ce caută", a declarat Binotto.

Lipsa de rezultate a lui Vettel are drept explicație și o serie de erori personale comise în unele curse din acest sezon, printre care se numără și un acroșaj cu Max Verstappen în Marele Premiu al Marii Britanii.

Binotto îi ia însă apărarea pilotului german, despre care afirmă că a greșit în încercarea de a micșora decalajul care separă Ferrari de Mercedes.

"Întotdeauna este mai ușor când ai un monopost mai rapid.

Este foarte analitic în privința modului în care analizează problemele și lipsa de ritm și cred că asta îl ajută și pe el, dar și echipa. Până la urma tot ce contează este să înțelegi ce ai greșit și ce trebuie îmbunătățit, iar în această privință el are abordarea potrivită", a adăugat el.

Via Motorsport 

Comentarii (16)

  • Evident ca nu anul asta ...
    15 4
  • În următorii ani sigur Ferrari nu are nici o sansa.
    Singura șansă la Ferrari este sa il aducă pe R Brown
    10 10
  • Va rog sa veniti cu o masina competitiva, ati fost depasiti si de RedBull....
    16 2
  • Costel
    extrem de echilibrate si fundamentate afirmatiile lui binotto , tocmai de aceea il apreciez enorm pentru cumpatarea si chibzuinta de care o dat dovada in primele opt luni din postura de lider ferrari dar cu atat mai mult pentru acele momente infamante ale sezonului cand mattia avea toate argumentele sa renunte la tihna si deferenta declaratiilor , ierarhia fraudata de-a dreptul post-gp montreal 2019 reprezentand si astazi o josnicie pentru care FIA nu face altceva decat sa genereze dezgust si repulsie dupa decizia mai mult decat samavolnica a carei principala victima o fost "fortuit" tocmai sebastian vettel , culpa germanului fiind doar insolenta multiplului campion german in a curma sirul biruintelor mercedes intr-un moment cand incertitudinea inca plana asupra deznodamantului sezonului in curs in ambele clasamente provizorii

    forza sebastian ! forza mattia ! forza ferrari !
    11 14
  • @Joker, poate că o altă soluție ar fi ca acest sport să nu se mai cunoască doar după numele de Formula1 și spectacolele anilor '90. În ultimii ani, datorită regulamentului plin de restricții, aș spune că singurul lucru cu adevărat vizibil și folositor este cadrul de protecție aplicat după accidentul lui Jules Bianchi. În rest nu văd mari schimbări... Încă un pic și cred că o să văd și un Logan în cursele acestui sport. Mi-e dor de acel sport în care investițiile nu erau limitate, monoposturile veneau la boxe atât pentru pneuri cât și pentru combustibil, piloții plecau cu cantități diferite ținute secret față de adversari, astfel ce se petrecea la boxe numeam concurență între echipe, azi mai puțin:adversarul știe de fiecare dată cu ce tip de pneuri pleacă pilotul. Deci, spus pe scurt, azi fruntașii sunt legați de pat, "dezbrăcați" pentru ca cei din coada plutonului să îi copieze ba chiar să le fure lucrurile.
    15 3
  • FanF1
    Sunt perfect de acord cu tine in multe privinte,dar în ceea ce privește bugetul nu sunt.
    Bugetul ar trebui limitat,dar ar trebui lăsat liber inovațiile.
    Pe de altă parte, Mercedes și RedBull gasesc soluția si cu aceste restricții pe cand Ferrari sunt total pe dinafara.
    Spun asta ca fan FERRARI.
    În primul rând isi merita soarta pentru ca si-au îndepărtat forțat cei mai buni oameni din F1
    16 2
  • pai da
    @Joker: F1 a fost competitia bogatilor. Daca tot zici de inovatii, sa stii ca ele nu sunt chiar ieftine, nici nu mentionez cate teste trebuie facute ....
    7 3
  • @Joker și eu aprob ideea că la capitolul buget limitat->inovații, Ferrari stă foarte prost, dar când vorbim despre Formula1 ce facem, luăm copii de grădiniță, angajați ai marilor firme de mașini, le dăm niște hârtii și cine face cea mai frumoasă mașinuță acela câștigă premiul cel mare? Asta poate duce la dezvoltare în domeniul auto, limitarea bugetului în rândul mai marilor echipe? Proiectele de ultimă oră nu pot fi evaluate decât prin numeroase teste, toate acestea nu costă bani? Nu știu unde și când am citit despre niște zvonuri cum că Ferrari s-ar retrage din acest sport. Nu mi-ar părea rău, poate chiar aș zâmbi cu gândul că în sfârșit e liberă să facă ce vrea și cum vrea ea, aducând pe piața auto noi modele de calitate, de ultimă generație.
    6 6
  • Putea să fie campion mondial în 2018. Vettel ca pilot , e un fel de Damon Hill un pic mai evoluat. Amândoi au clacat sub presiune , pierzând titlul cu o mașină mai buna decât concurenta ( 1995 în cazul englezului ) , si amândoi au avut nevoie de un monopost cu mult peste concurenta , pentru a face ceva. Afirmația cum că Vettel va deveni campion mondial cu Ferrari mi se pare o himeră , asta numai dacă italienii nu proiectează ceva cu 2 secunde pe tur mai rapid decât concurenta. Si desigur , Leclerc să fie locotenentul sau în acest caz. Altfel , nu vad cum ar putea el să câștige...
    14 2
  • THE SPINNING GERMAN
    fanii fetitei.....in suferinta clinica. Dau vina pe noul format al F1, dau vina pe Max, pe stele, pe orice, numai sa il absolve pe idol de vina. Adevarul a iesit la lumina. E un pilot slab, fara o masina cu ani lumina peste concurenta nu face nimic...dimpotriva, incurca.
    7 12
  • @THE SPINNINGblablabla, vorbă la tine: "fanii fetiței..."; te găsiși să dai nume citindu-ne comentariile cu ochii întredeschiși. Mai citeștele odată și vezi, cel puțin în rândul meu, în apărarea la ce și a cui sunt eu! Tu și alții asemeni ție, cred că v-ați întipărit în minte termenul ăsta "fetița", cum jurnaliștii posturilor TV, de o lună de zile, s-au familiarizat să atace pe acuzatul "x-ulescu" cu termeni precum "bestia", "monstrul", "nenorocitul" s.a. Aș numi asta "boală curată".
    8 6
  • THE SPINNING GERMAN
    Te ataci gratuit, nu vorbeam despre cei care au postat, era la modul general pentru fanii cititori sau scriitori ai fetitei-dar daca cumva esti si tu fan sa-ti fie de bine, ia ceva pentru ficati, sa-ti treaca.
    7 10
  • Incredere e clar ca nu mai au in berbec. Il mai tin pana la anul, functie de cum se misca Leclerc. De titlu nu mai poate fi vorba. Sa-l pupe tot pe Newey pentru cele patru masini care i-au adus titlurile.
    5 5
  • Pai f....ar mama ei de logică! Citez: "fanii (la plural) fetiței... Dau (vb.-ul a da, la plural ce se exprimă în legătură cu acei fani) vina pe noul format al F1 (cum de ex.o fac eu într-o postarea anterioară)." Apoi vi și-mi spui că nu te refereai la cei ce postau... Ori ți-e ruginit raționamentul, ori vrei dar nu știi să minți! Gândește!!
    9 7
  • THE SPINNING GERMAN
    Mai ficior, cred ca logica mea a fost clara, ma refeream la fanii mondiali ai fetitei care mai intra sa citeasca aici-deci nu ma refeream la tine, chit ca esti greu de căpățâna. Ca atunci ma adresam cu "fanii fetitei care-au scris mai sus". Dar daca te simti atunci da, atunci cred ca intri si tu acolo.
    6 10
  • Cred ca amandoi trebuie sa luati ceva pentru ficat, tu chiar doza dubla si in plus ceva pentru creier nu de alta dar tu nu stii altceva decat sa arunci cu noroi intr-o singura directie. Tipicul hater ascuns dupa monitor si fara scop in viata.
    3 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru