În mod tradiţional, echipele încep sezonul la Melbourne cu un monopost substanţial diferit de cel utilizat în teste, iar următorul update major este pregătit pentru Marele Premiu al Spaniei, prima cursă europeană a anului, ca urmare a dificultăţii de a introduce îmbunătăţiri în cursele din afara Bătrânului Continent.
Ferrari a dezvăluit însă o strategie complet diferită, prin care va introduce noutăţi aerodinamice pe monopostul F138 inclusiv în Malaysia şi mai ales în China.
"Nu am adus aici (n.r - în testele de la Barcelona) toate noutăţile, mai sunt câteva care urmează să vină. Va fi provocator să testăm lucruri pe un circuit care nu este folosit atât de des, aşa că vom vedea. Sunt componente câte vor veni la Melbourne, şi mai multe pentru Malaysia şi un update şi mai mare pentru China, aşa că avem un plan rezonabil de dezvoltare", a declarat directorul tehnic Pat Fry pentru publicaţia Autosport.
Ferrari speră în acest mod să aibă parte de un început de sezon semnificativ mai bun decât anul trecut, când a ratat titlul mondial în primul rând din cauza prestaţiilor neconvingătoare din prima parte a campaniei. Totuşi, Fry este încrezător că acest lucru nu se va repeta, mai ales că datele furnizate de tunelul de vânt şi de sistemul computerizat CFD se corelează deja cu cele de pe circuit."Anul trecut am comis câteva greşeli fundamentale din care am învăţat. Cred că acest test a fost bun pentru noi, pentru că ceea ce am dezvoltat prin CFD şi în tunelul de vânt am obţinut şi pe circuit. Niciodată nu ai o corelaţie de 100%, dar este destul de bine. Ne ajută să fim mai încrezători că dezvoltările pe care le vom aduce la circuit ne vor ajuta să mergem mai departe", a adăugat el.
Via Autosport
Comentarii (12)