Pat Fry, directorul tehnic al Scuderiei Ferrari, consideră că modul în care a fost redactat regulamentul va conduce la multiple opţiuni de design pentru sistemul de răcire, ceea ce ar însemna că monoposturile din acest an vor arăta foarte diferit.
"Răcirea va reprezenta o problemă având în vedere nivelul de răcire de care va avea nevoie monopostul şi este foarte provocator să încerci să integrezi fizic atât de multe lucruri în maşină. Vor fi diferenţe dramatice intre maşini şi cred că unii oameni vor fi foarte ocupaţi", a declarat el.
În plus, Fry anticipează că echipele nu vor mai avea posibilitatea să reconfigureze sistemul de răcire, ca urmare a faptului că inginerii vor avea de modificat numeroase alte componente."Cred că este unul dintre acei ani în care trebuie să dezvolţi monopostul, nu să rezolvi problemele sistemului de răcire.
La începutul fiecărui an, când greşeşti sistemul de răcire, depui resurse uriaşe pentru a remedia radiatorul, bodywork-ul şi alte lucruri. Dar cu regulile din 2014 va fi şi mai dramatic şi există oportunităţi majore să greşeşti designul", a adăugat el.Via Autosport
Comentarii (1)