Ferrari a adăugat un nou sponsor în portofoliu cu mai puţin de două luni înainte de începerea noului sezon competiţional.
Scuderia a dezvăluit joi semnarea unui contract de publicatate cu Weichai Power, care devine astfel primul sponsor chinez din istoria multiplei campioane mondiale. Înţelegerea va avea o durată de patru ani, urmând să expire la sfârşitul sezonului 2016.
Ferrari nu a precizat valoarea contractului şi nici dacă logo-ul companiei chineze va fi vizibil pe noul monopost F138, care va fi lansat vineri la Maranello.
Weichai Power face parte din Weichai Group şi este un producător de componente pentru vehicule industriale. China este una dintre cele mai importante pieţe de desfacere pentru Ferrari, care este prezentă în această ţară de peste 20 de ani, lucru care justifică parteneriatul semnat de cele două părţi.De asemenea, Ferrari a anunţat prelungirea contractelor de sponsorizare cu producătorul de ceasuri Hublot şi cu producătorul de programe informatice de securitate Kaspersky. În plus, producătorul de băuturi energizante TNT a devenit sponsor al echipe după e până în prezent îndeplinea doar rol de furnizor.
Via Ferrari
Comentarii (1)