Ferrari a testat un sistem KERS inovator
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupa numeroasele probleme intampinate in dezvoltarea sistemului de recuperare a energiei, oficialii Scuderiei Ferrari s-au declarat deplin satisfacuti de comportamentul KERS in timpul testele de la Mugello de saptamana trecuta.
Secretul reusitei a fost insa deconspirat de publicatia elvetiana Motorsport Aktuell, care a dezvaluit detalii inedite despre sistemul KERS utilizat de Ferrari. Potrivit sursei citate, bateriile sistemului KERS au fost amplasate intr-o locatie neobisnuita, in nasul monopostului F60.
Prin aceasta miscare, Ferrari ar putea rezolva problema balastului, intrucat amplasarea bateriilor in centrul monopostului duce la un dezechilibru in distrubutia maselor.Solutia adoptata de italieni provoaca insa si cresterea voltajului din cablurile ce trec prin cockpit.
Solutia inovatoare aleasa de Ferrari poate explica criticile vehemente aduse de echipa in privinta implentarii sistemului si a costurilor, intrucat Scuderia a dezvoltat sistemul inovator in paralel cu sistemul clasic.
Comentarii (3)