Ferrari a testat noi componente pentru monopost într-un test aerodinamic

de Daniel Popescu
Luni, 12.11.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ferrari a efectuat sâmbătă pe circuitul de la Iliada un nou test aerodinamic în linie dreaptă în care a evaluat o nouă aripă spate şi un nou eleron pentru asaltul din finalul sezonului.

Cu Alonso nu trebuie să-i oferi cel mai bun monopost, ci doar unul cu care să lupte împotriva celui mai bun monopost, iar el va face restul.

Marc Gene
Pilot de rezerva Ferrari
Ferrari continuă eforturile susţinute pentru a-i oferi lui Fernando Alonso un monopost cât mai competitiv în finalul acestui sezon, pentru a-i permite spaniolului să recupereze cele 10 puncte care îl separă de Sebastian Vettel în clasamentul general.

Scuderia a efectuat sâmbătă un nou test aerodinamic în linie dreaptă pe circuitul Iliada din Spania cu ajutorul lui Jules Bianchi, pilotul de rezervă al celor de la Force India care face parte din Academia de Piloţi Ferrari.

Potrivit publicaţiei spaniole Marca, Ferrari a evaluat în cadrul testului o aripă spate de configuraţie nouă, precum şi un nou eleron, însă este posibil ca echipa să introducă în cursa din Statele Unite şi alte îmbunătăţiri.

Marc Gene, un alt pilot de teste al Scuderiei, a confirmat eforturile depuse de italieni pentru îmbunătăţirea monopostului în perspectiva ultimelor două curse ale sezonului.

"Cu Alonso nu trebuie să-i oferi cel mai bun monopost.

Trebuie doar să-i oferi unul cu care să lupte împotriva celui mai bun monopost, iar el va face restul. Echipa lucrează din greu pentru a-i oferi cel mai bun monopost posibil", a declarat spaniolul pentru publicaţia El Confidencial.

Conform regulamentului tehnic, fiecare echipă are la dispoziţie patru zile de teste aerodinamice pe an, iar Ferrari a folosit-o la finalul săptămânii trecute pe cea de-a treia.

Via Marca

Comentarii (3)

  • Cea mai mare prostie a FIA a fost interzicerea testelor. Cum pisici sa mai dezvolti un monopost cand numai in garaj (tunel de vant) poti sa vezi cum functioneaza diverse componente pe el.
    In ultimele 2-3 curse Ferrari a aratat o viteza foarte buna pe linia dreapta. Problema e ca nu exista nici un circuit care sa aiba doar linii drepte. Ar fi bine sa imbunatateasca comportamentul masinii in curbe.
    Asta daca pot. Daca nu ... Seb va deschide sampania la Sao Paolo.
    11 3
  • Dobritoiu
    Ferrari a fost cea mai lovita echipa prin interzicerea testarilor. Asa a aparut "era" Red Bull. Altminteri...
    18 2
  • Dar ce ziceti de faptul ca Ferrari si alte echipe supreme ale F1, prin regulamentul impus de FIA sunt obligate a face pe sarantoacele, interzicandu-li-se a cheltui o suma mai mare decat "X"milioane de euro? Asta mai e F1?
    8 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru