Noul pachet părea să dea roade după rezultatele bune din antrenamente, însă echipa a obţinut ulterior doar locurile şapte şi 10 pe grila de start prin Fernando Alonso şi, respectiv, Kimi Raikkonen.
Alonso a dezvăluit însă la finalul calificărilor că o parte dintre update-uri nu au fost folosite sâmbătă din cauza temperaturilor ridicate, acestea fiind adecvate pentru temperaturi mai scăzute. La Montreal s-a înregistrat sâmbătă o temperatură maximă de 27 de grade.
"Cred că a fost la limită. Turul a fost foarte, foarte bun. Evident, restul piloţilor sunt mai rapizi decât noi.
Au fost tot timpul mai rapizi, nu este vorba că au revenit în Q3. Nu suntem suficient de rapizi, dar ştiu că urmează să vină îmbunătăţiri în următoarele curse şi sper că atunci să fim într-o poziţie mai bună", a declarat spaniolul.Locul 10 ocupat de Raikkonen a generat noi controverse. Acuzat de directorul tehnic James Allison că este mai lent decât Alonso, Ferrari i-a adus un inginer care va încerca să remedieze problemele de comunicare cu departamentul tehnic.
Presa internaţională speculează însă deja că Ferrari va renunţa la serviciile sale chiar la sfârşitul sezonului, deşi contractul său expiră în 2015. O sursă din cadrul Scuderiei a exclus însă repetarea scenariului din 2009, când contractul finlandezului a fost reziliat pentru a-i face loc lui Alonso. "Ferrari nu-l va concedia pe Raikkonen pentru a doua oară. Ferrari nu vrea să facă asta", a declarat o sursă pentru publicaţia Sport Bild.
Potrivit unei alte surse, Ferrari ar trebui să-i plătească lui Raikkonen 30 de milioane de dolari dacă va renunţa prematur la colaborare.
Via GMM
Kimi la fel ca si Schumacher si Vettel induce o usoara rasucire a masinii pe apex. Trucul asta ii face foarte rapizi. Dar exista un revers al medaliei ... este nevoie de aerodinamica puternica pentru a fi eficient.
2014 a venit cu o aerodinamica mult redusa. Ca sa fie si mai rau, cuplul e imens. Acum in loc sa iasa trucul trebuie sa faca corectii. Alonso are alt stil, el tine masina dreapta, ii este mult mai usor cu masinile astea atat de usor de scapat in tete a queue. Totusi Kimi e destul de aproape de Alonso ca timpi ceea ce m-ar face sa cred ca pe masinile de anul trecut cu aerodinamica puternica si pneuri moi, Kimi s-ar fi impus in fata lui Alonso.
Dar anul asta care e solutia? Sa se adapteze? N-are ce sa adapteze, ala ii e stilul. Tot ce poate e sa spere e ca aerodinamica sa evolueze semnificativ in urmatorii ani, dar inteleg ca Ferrari nul vor astepta atat. Din partea mea sa incerce un nou pilot in fiecare an, pana cand vor gasi unul mai bun ca Alonso (pe masinile astea) sunt sigur ca nu trebuie sa faca prea multe incercari...
Eu am vazut declaratia lui de dupa calificari pe Skysports si nu a fost vorba despre asa ceva deloc!
A spus ca intotdeauna vineri se intimpla sa fie pe podium dar niciodata dupa calificarile de sambata.
Nici macar nu au fost aduse in discutie updaturile!
A mai spus ca sambata din cauza cresterii temperaturii pare sa fie mai bune pentru cursa pneurile supersoft si se gandesc sa le utilizeze mai mult in cursa de duminica.
PS: nici in discutia cu Kimi nu a fsot vorba despre updaturi deloc!
Dar ceea ce ai scris in articol legat de faptul ca nu utilizeaza intregul pachet de update nu a declarat Alonso ci este un text al autorului articolului.
Ferrari introduced several updates in Canada, but Alonso said some of them did not make it into the car on Saturday because of the higher temperatures.
The Spaniard is hopeful the team will take a step forward in the upcoming, cooler races.
"The new package worked OK. I felt the car better. I know there are some more things coming in the next races, and they will hopefully put us in a better position.
Nici la SkySports si nici la BBC nu am auzit pe nimeni sa spuna ca Ferrari au renuntat la unele updaturi.
Singura declaratie care apare peste tot este "The new package worked OK. I felt the car better."
Hai sa vedem o cursa frumoasa!