Ferrari a renunţat la unele update-uri pregătite pentru Canada

de Daniel Popescu
Duminica, 08.06.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Fernando Alonso a dezvăluit că Ferrari nu a utilizat în calificări toate update-urile pregătite de ingineri, întrucât temperaturile de la Montreal au fost prea ridicate.

Esential 7 este cel mai bun rezultat al Scuderiei Ferrari in calificarile de la Montreal
10 este pozitia ocupata de Kimi Raikkonen in calificari
Ferrari a abordat Marele Premiu al Canadei cu o serie de îmbunătăţiri la monopost, care au vizat în special o nouă podea şi un nou software pentru motor.

Noul pachet părea să dea roade după rezultatele bune din antrenamente, însă echipa a obţinut ulterior doar locurile şapte şi 10 pe grila de start prin Fernando Alonso şi, respectiv, Kimi Raikkonen.

Alonso a dezvăluit însă la finalul calificărilor că o parte dintre update-uri nu au fost folosite sâmbătă din cauza temperaturilor ridicate, acestea fiind adecvate pentru temperaturi mai scăzute. La Montreal s-a înregistrat sâmbătă o temperatură maximă de 27 de grade.

"Cred că a fost la limită. Turul a fost foarte, foarte bun. Evident, restul piloţilor sunt mai rapizi decât noi.

Au fost tot timpul mai rapizi, nu este vorba că au revenit în Q3. Nu suntem suficient de rapizi, dar ştiu că urmează să vină îmbunătăţiri în următoarele curse şi sper că atunci să fim într-o poziţie mai bună", a declarat spaniolul.

Locul 10 ocupat de Raikkonen a generat noi controverse. Acuzat de directorul tehnic James Allison că este mai lent decât Alonso, Ferrari i-a adus un inginer care va încerca să remedieze problemele de comunicare cu departamentul tehnic.

Presa internaţională speculează însă deja că Ferrari va renunţa la serviciile sale chiar la sfârşitul sezonului, deşi contractul său expiră în 2015. O sursă din cadrul Scuderiei a exclus însă repetarea scenariului din 2009, când contractul finlandezului a fost reziliat pentru a-i face loc lui Alonso. "Ferrari nu-l va concedia pe Raikkonen pentru a doua oară. Ferrari nu vrea să facă asta", a declarat o sursă pentru publicaţia Sport Bild.

Potrivit unei alte surse, Ferrari ar trebui să-i plătească lui Raikkonen 30 de milioane de dolari dacă va renunţa prematur la colaborare.

Via GMM

Comentarii (10)

  • ghita444
    Asteptam cu mare interes sa vad ce imbunatatiri vor aduce cei de la FERRARI pt cursa din CANADA .Dar cum era de asteptat nimic nou in performanta monopostulu-i rosu.Este incredibil cum nu reusesc sa lege un monopost cat de cat ,avand in vedere cata ,,eminenta cenusie,, se gasaste la MARANELLO. Vizavi de comentarile facute de catre ALONSO ca din cauza calduri monoposturile au avut de suferit mi se pare ridicol.
    7 2
  • ferrari las o mai moale cu declaratii de genul asta.Nu pilotii sunt cei care trebuie concediati ci voi toti inclusiv femeia de serviciu.Asta e problema voastra pilotii?va bate redbull fara drept de apel de 4 ani ,acum va umileste mercedes ,nu mai zic ca redbull cu schimbarea de regulament iar va bate si voi vorbiti de concedierea pilotilor.CE CRETINI!
    13 0
  • In regula kimi nu e pilot valoros ,asta nu mai daca esti cretin crezi asta ,dar alonso nu e el exceptional ,fenomenal,nemaintalnit?Atunci de ce nu castigati cretinilor ?Problema e ca voi ca si echipa nu mai aveti oameni capabili si usor dar sigur ,o sa va rugati de piloti sa vina la voi si nu invers,mai continuati 3 -4 ani asa
    13 0
  • GrosJan
    ...din nou despre "neadaptarea" lui Kimi...

    Kimi la fel ca si Schumacher si Vettel induce o usoara rasucire a masinii pe apex. Trucul asta ii face foarte rapizi. Dar exista un revers al medaliei ... este nevoie de aerodinamica puternica pentru a fi eficient.

    2014 a venit cu o aerodinamica mult redusa. Ca sa fie si mai rau, cuplul e imens. Acum in loc sa iasa trucul trebuie sa faca corectii. Alonso are alt stil, el tine masina dreapta, ii este mult mai usor cu masinile astea atat de usor de scapat in tete a queue. Totusi Kimi e destul de aproape de Alonso ca timpi ceea ce m-ar face sa cred ca pe masinile de anul trecut cu aerodinamica puternica si pneuri moi, Kimi s-ar fi impus in fata lui Alonso.

    Dar anul asta care e solutia? Sa se adapteze? N-are ce sa adapteze, ala ii e stilul. Tot ce poate e sa spere e ca aerodinamica sa evolueze semnificativ in urmatorii ani, dar inteleg ca Ferrari nul vor astepta atat. Din partea mea sa incerce un nou pilot in fiecare an, pana cand vor gasi unul mai bun ca Alonso (pe masinile astea) sunt sigur ca nu trebuie sa faca prea multe incercari...
    5 1
  • pablo256r
    Nu stiu de unde ati luat "declaratia lui Alonso".
    Eu am vazut declaratia lui de dupa calificari pe Skysports si nu a fost vorba despre asa ceva deloc!
    A spus ca intotdeauna vineri se intimpla sa fie pe podium dar niciodata dupa calificarile de sambata.
    Nici macar nu au fost aduse in discutie updaturile!
    A mai spus ca sambata din cauza cresterii temperaturii pare sa fie mai bune pentru cursa pneurile supersoft si se gandesc sa le utilizeze mai mult in cursa de duminica.

    PS: nici in discutia cu Kimi nu a fsot vorba despre updaturi deloc!
    4 1
  • @pablo256r: Pilotii de talia lui Alonso fac multe declaratii, nu numai pentru SkySports, ci si pentru alte publicatii. Exista chiar intalniri organizate de echipa cu jurnalisti de la anumite publicatii, plus declaratiile oficiale din comunicatele de presa ale echipei. Declaratiile de mai sus au aparut pe mai multe site-uri, cel mai credibil dintre ele fiind Autosport: http://www.autosport.com/news/report.php/id/114332
    4 0
  • imposibit totusi, este stiut faptul ca Alonso declara doar ce vrea pablo256r
    2 2
  • pablo256r
    Multumesc daniel.popescu
    Dar ceea ce ai scris in articol legat de faptul ca nu utilizeaza intregul pachet de update nu a declarat Alonso ci este un text al autorului articolului.

    Ferrari introduced several updates in Canada, but Alonso said some of them did not make it into the car on Saturday because of the higher temperatures.

    The Spaniard is hopeful the team will take a step forward in the upcoming, cooler races.

    "The new package worked OK. I felt the car better. I know there are some more things coming in the next races, and they will hopefully put us in a better position.

    Nici la SkySports si nici la BBC nu am auzit pe nimeni sa spuna ca Ferrari au renuntat la unele updaturi.
    Singura declaratie care apare peste tot este "The new package worked OK. I felt the car better."

    Hai sa vedem o cursa frumoasa!
    1 1
  • victor
    Pentru Daniel Popescu. Reusesti prin modul de exprimare sa denaturezi adevarul. De data asta susti ca diretorul tehnic l-ar fi "acuzat" pe Raikonen ca e mai lent decat Alonso. Urmaresc formula 1 pe toate canalalele dedicate iar uneori insinuezi niste prosti. Probabil ca speri sa mai atragi niste impatimiti ai sporturilor cu motor aruncand tampenii si cine stie poate reusesti poate nu dar cu siguranta pierzi oameni care se uita de multa vreme la competitie. Devine incet incet un fel click al motorsportului acest site.
    0 0
  • bravo ma grojean.impecabil comentariu.felicitari!
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru