Ferrari a redesenat dublul-deflector de la zero
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Ferrari a adoptat o strategie mai putin obisnuita pentru dezvoltarea monopostului pentru acest an: dupa debutul dezamagitor de sezon, Scuderia a decis sa renunte la imbunatatirea monopostului F60 pentru a se dedica in intregime celui pentru 2010.
Astfel, italienii au inceput sa lucreze la F10 inca de la sfaristul primaverii si au avut suficient de mult timp la dispozitie pentru a remedia problemele precedente.
"Credem ca acest nou monopost este un mare pas inainte in ceea ce priveste dezvoltarea aerodinamica, setarile monopostului si ale motorului. Suntem destul de convinsi ca am facut un pas mare inainte", a declarat Aldo Costa, directorul tehnic al Scuderiei Ferrari, cu ocazia lansarii oficiale a noului monopost.
In sezonul precedent, dublul-deflector a captat cea mai mare atentie din punct de vedere tehnic pe parcursul anului. Brawn GP, Williams si Toyota au introdus in premiera conceputul dublului-deflector si, dupa ce FIA a confirmat legalitatea acestora, celelalte echipe au fost nevoite sa dezvolte versiuni similare.
Pentru monopost din sezonul 2010, Ferrari a decis sa deseneze de la zero dublul-deflector, pentru a-l putea integra in mod corespunzator pe designul lui F10."Asa cum stiti, dublul-deflector a fost declarat legal pe parcursul sezonului precedent. A revolutionat si a schimbat designul monoposturilor si a trebuit sa incepem de la zero, de la coala alba de hartie. Am adoptat conceputul, ceea ce nu a fost posibil in sezonul trecut cand monopostul era deja desenat", a mai precizat Costa.
Asa cum era de anticipat, Ferrari a confirmat ca va introduce un prim update pentru monopostul F10 chiar inainte de prima cursa din Bahrain, alte imbunatatiri fiind deja programate pe parcursul anului.
Via | Ferrari
Comentarii (0)