Ferrari a recrutat încă un inginer pentru aerodinamică

de Daniel Popescu
Vineri, 11.01.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ferrari l-a recrutat pe Martin Bester, fostul şef al departamentului de aerodinamică de la Williams, şi se pregăteşte să-l confirme pe Marc Gene ca pilot de teste în 2013.

Ferrari continuă recrutările de personal în departamentului de aerodinamică, domeniu în care Scuderia este în continuare mult în urma rivalilor de la Red Bull Racing şi McLaren.

Potrivit publicaţiei italiene Autosprint, Ferrari l-a angajat pe britanicul Martin Bester, care ultima oară a fost liderul departamentului de aerodinamică al celor de la Williams. La echipa britanică, Bester a colaborat inclusiv cu Loic Bigois, care a fost de asemenea recreutat de Ferrari cu numai câteva luni în urmă.

De asemenea, presa internaţională afirmă că Marc Gene va fi pilotul de teste al echipei şi în sezonul 2013, chiar dacă rolul său se rezumă la utilizarea simulatorului. Informaţia nu a fost confirmată de echipă, însă pilotul spaniol a lăsat să se înţeleagă că această colaborare va continua.

Urmareste Automarket
"Este o onoare pentru mine să continui cu Ferrari pentru al nouălea sezon consecutiv.
Obiectivul este să-i ofer lui Fernando Alonso un monopost câştigător cu care Ferrari să câştige titlul constructorilor. Mă simt foarte confortabil cu munca de dezvoltare pe care o face echipa"
, a precizat el.

Via Autosprint, GPUpdate

Comentarii (9)

  • Asa da !
    Mai multa munca si mai putina gargara. Sa vdem daca vor aparea si rezultatele in 2013.
    11 4
  • :)))))))))))))) Astia Frate iau tot la kilogram. Sanchez a fost disponibilizat de Mclaren in martie, iar Bigois de Mercedes in iunie. Asa mare ii penuria de aerodinamicieni la Ferrari, cum se desparte unul de o echipa sau alta cum Ferrari hap pe el. Vor sa faca o ciorba de creiere de aerodinamicieni. Deja is acolo la kilogram. Unde is prea multi nu are cum se cristaliza nimic coerent si pe termen lung, exact ca in conducerea lui Dinamo cand erau 7 actionari :))) Degeaba imbunatateste Ferrari tunelul de vant daca toti 14 or sa vina cu propriile idei
    5 14
  • F1 Fan
    @McLaren_Mircea_1984: Care Sanchez prietene? Plus Bigois a plecat de la Mercedes, nu a fost dat afara de acolo.

    http://uk.linkedin.com/pub/martin-bester/27/a0/612
    http://en.wikipedia.org/wiki/Lo%C3%AFc_Bigois
    8 2
  • mda , unde-s multi puterea creste , nu ?
    6 1
  • @F1 FAN

    Former Lotus employee Mike Elliot is Mercedes’ new Head of Aerodynamics, the Brackley-based team has confirmed to GPUpdate.net. He joined earlier this month and will be reporting directly to Technology Director Geoff Willis.

    Elliot replaces Frenchman Loic Bigois, who was sacked by Mercedes in June and is set to become Head of Aerodynamics for Ferrari at the start of September.

    The latest addition comes in a bid to boost the overall performance of Mercedes, which at present is struggling and scored only one point in Hungary on Sunday.


    2. FILOSOFIA BUDKOWSKI IN AERODINAMICA. PIU’ CFD E MENO GALLERIA DEL VENTO La galleria della Toyota di Colonia (divisa con la Ferrari) pian piano diventerà uno strumento di verifica più che di indagine e sulla monoposto andranno solo e soltanto i pezzi che saranno stati deliberati dopo tutti i test necessari. La McLaren esce dalla gestione di David Sanchez, il francese che, invece, preferiva provare ripetutamente le nuove soluzioni in pista nelle libere del venerdì mattina.
    L-au indepartat pe Davin Sanchez si l-au pus pe polonezul Marcin Budkowki, incetant sa mai utilizeze tunelul de vant din Woking, (isi contruiesc si ei unul nou) si utilizand tunelul de la Koln al lui Toyota + plus multa munca CFD.

    Cei doi au fost AMBII INDEPARTATI de la echipele lor si fiind fara angajament i-a racolat Ferrari pe amandoi :)))
    2 7
  • sacked = concediat, dat afara, indepartat ;)
    2 7
  • F1 Fan
    @McLaren_Mircea, inseamna si ca Hamilton a fost "sacked" de la McLaren nu-i asa? Din pacate vad ca nu faci decat sa-si versi frustrarea, plus ce treaba are David Sanchez frate?

    Plus observ inca odata (daca mai era nevoie) ca degeaba citesti un text pentru ca nu-l intelegi. McLaren au renuntat la David Sanchez nu pentru ca era prost ci pentru ca vor miza pe CFD, si mai putin pe wind tunnels, acelasi tunel pe care l-au folosit si cei de la Ferrari, desi ciudat... tu spuneai ca MCLAREN DETIN CEL MAI AVANSAT TUNEL DE AER DIN LUME!!!!!. Si noi fanii, impartiali iti spuneam ca cel al celor de la BWM probabil este cel mai bun lol. Dar nici asta nu conteaza pentru ca din pacate, orice discutie cu tine pare o pierdere de timp, atata timp cand nu vei incepe sa te informezi si sa intelegi ceea ce citesti.

    Weekend placut in continuare, din pacate nu-i o placere sa discut cu persoane ca tine, asa ca probabil nu vom mai discuta pe viitor.

    P.S. "McLaren's Head of Aerodynamics David Sanchez has resigned from the team and is headed to Ferrari. He is friends with Pat Fry and is a welcomed & much needed aerodynamicist in the team." Nu scrie sacked nicaieri... scrie prieten cu Pat Fry in schimb...
    8 2
  • @F1 FAN
    Am aflat din pacate ca tunelul celor de la Mclaren este depasit. Utilizeaza o scara de doar 50%. Construiesc de la 0 in noua cladire Mclaren Applied Technology Center.

    Stii bine ca Hamilton nu a fost indepartat de Mclaren ci EL a ales Mercedes pentru cateva milioane de euro in plus+ libertate mai mare in relatia cu proprii sponsori (lucru pe care Mclaren il reglementeaza strict pilotilor echipei, atat ca aparitii, cat si ca frecventa, drepturi adiacente etc)

    Sanchez a fost dat indepartat pur si simplu pt ca nu mai erau multumiti de directia in care Mclaren mergea cu dezvoltarea aripii spate (el fiind se pare specializat pe acest segment cu dezvoltarea aripii fata/spate). Inainte de cursa de la Barcelona cand a vorbit de noul nas ridicat al lui Mp4-27, Whitmarsh a spus la SkySports povestea cu Sanchez.
    4 7
  • @F1 Fan, Nicolae Iorga spunea ca "de multe ori tacem fiind convinsi de prostia adversarului" si atunci te intreb eu pe tine: de ce-ti mai bati capul cu uni ce "urla"(iti scrie zeci de randuri ca e ca el) ca un Becali si gandesc ca un Diaconescu? Eu ii dau in p..da mami lor/ Cu ei nu ma mai omor! Incearca si tu!
    5 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru