Cu numai câteva zile înainte de startul noului sezon competițional, presa internatonală anunță că Ferrari a reușit să îmbunătățească performanțele motorului în pauza de iarnă.
Inginerii au muncit în special pentru a îmbunătăți performanțele la viteze mici și medii și au efectuat o serie de modificări în special la nivelul turbocompresorului, care acum este mai ușor și oferă un timp de răspuns mai mic și o metodă mai eficientă pentru încărcarea sistemului MGU-H. Potrivit unor surse neoficiale, modificările au adus o creștere cu 10 cai putere a performanțelor motorului.
Sporul de performanță reprezintă o surpriză în contextul în care inginerii s-au concentrat mai degrabă pe îmbunatățirea fiabilității. Începând din acest sezon, un pilot poate utiliza doar 3 unități de propulsie pe sezon fără să fie penalizat, astfel că inginerii și-au luat măsuri de precauție pentru că unele componente mai sensibile să reziste timp de 7 Mari Premii. De altfel, Ferrari își stabilise inițial ca obiectiv să obțină un motor cu performanțe similare cu cele de anul trecut.
Pe de altă parte, Ferrari se teme că timpii ar putea fi afectați pre circuite precum cele de la Melbourne din cauza faptului că monoposturile sunt mai grele, iar piloții apasă accelerația la maxim mai mult timp, ceea ce va conduce la o creștere a consumului de carburant.
Noul sezon al Formulei 1 începe în 25 martie cu Marele Premiu al Australiei.
Până în prezent, nicio televiziune din România nu a achiziționat drepturile TV pentru sezonul 2018.Via Motorsport
Targetul Ferrari a fost sa pastreze acceasi putere ca in 2017. Au scos 10 cai in plus.
In F1, 10 cai inseamna mai mult decat credeti.
Anul trecut diferenta in Mercedes si Honda a fost de 36 cai. Si am vazut ce a insemnat asta.
Mistouri si cancanuri fara a avea un minim de cunostiinta tehnica, mai bine va abtineti
100 cai putere este enorm.
Daca ar fi asa japonezii de la Honda isi faceau Hara-kiri
Mai e putin pana la cursa si vedem exact cum stau lucrurile.