Ferrari a identificat zonele de imbunatatire pentru monopost

De Daniel Popescu
Publicat Marti, 11.05.2010
Ferrari trebuie sa imbunateasca forta de apasare aerodinamica a monopostului F10 si sa mareasca performanta pneurilor soft.

Red Bull Racing ramane punctul de referinta pentru toate celelalte echipe, in ciuda faptului ca echipa austriaca ocupa doar locul 3 in clasamentul constructorilor.

Marele Premiu al Spaniei a evidentiat inca o data superioritatea monopostului RB6, insa Ferrari a dezvaluit ca a identificat principalele zone pe care trebuie sa le imbunatateasca pentru a lupta de la egal al egal cu Sebastian Vettel si Mark Webber.

Principala caracteristica care trebuie imbunatatita la monopostul F10 este forta de apasare aerodinamica, potrivit sefului Stefano Domenicali.

“Situatia din campionat ne ofera o motivatie suplimentara sa muncim din greu, in primul rand pentru a incerca sa gasim mai multa forta de apasare aerodinamica pentru monopost. Aceasta este zona in care trebuie sa facem un pas inainte, pentru ca sunt alte cateva circuite unde aceasta caracteristica va fi fundamentala si nu putem risca sa nu avem un monopost eficient”, a declarat italianul.

Pe de alta parte, Domenicali a admis ca Ferrari nu a inteles inca motivele pentru care Red Bull obtine performante atat de bune in calificari, desi admite ca acest lucru este legat de modul de utilizare a pneurilor soft, utilizate preponderent in lupta pentru pole position.

In schimb, avantajul austriecilor nu este atat de mare in privinta curselor, in primul rand din cauza faptului ca Red Bull nu are performante net superioare pe componentele mai dure ale pneurilor.

Domenicali a admis insa ca nu stie motivele pentru care Red Bull obtine rezultate excelente in calificari.

“Nu este clar de ce se intampla asta in acest moment. Este un lucru pe care inginerii nostri trebuie sa il inteleaga. Si celalalt lucru pe care trebuie sa-l intelegem este motivul pentru care comportamentul pilotilor nostri este diferit in functie de tipurile de pneuri pe care le folosim”, a mai precizat Domenicali.

Via | Ferrari

Comentarii (1)

  • ferrari
    Aluzie la faptul ca Red Bull trisaza in calificari prin folosirea amortizoarelor cu gaz.Cele doua probleme identificate sint Massa si Domenicali.
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru