Înaintea etapei din Ungaria, Sebastian Vettel a anunțat că se retrage din Formula 1 la finalul acestui sezon. Imediat, lumea a început să se întrebe pe cine va aduce Lawrence Stroll în locul germanului la Aston Martin.
Răspunsul a venit acum. Fernando Alonso tocmai a semnat un contract, pe mai mulți ani, cu echipa britanică, și din 2023 va concura alături de Lance Stroll.
Cu două titluri mondiale la activ, Alonso a revenit în Marele Circ în 2021, după doi ani de pauză.
În etapa din Ungaria, spaniolul a terminat pe locul 8 pentru Alpine. A fost a opta cursă consecutivă, din acest sezon, pe care a terminat-o în puncte.
via Formula 1
Aston Martin nu se va bate nici macar la locurile 4-5 si in anii ce vin, Alonso a spus ca vrea sa castige iar o cursa de F1....dar ma tem ca va fi doar un vis.
Sper doar sa nu se enerveze si sa spuna ca cei de la Aston au motor de GP2 dar cine stie ce surprize ne poate oferi F1 anul viitor.
Alpine a urcat foarte bine acest sezon ...
cu ei avea sanse la ceva victorii inainte de retragere.
Eu nu vad pe cei de la Aston Martin sa reuseasca sa faca masina capabila de victorii ...
se va repeta era McLaren din 2015 - 2018, dar nu va astepta asa mult si ii va lasa ...
pacat de Alonso ... a luat decizii proaste in cariera.
Putea avea cel putin 3 titluri daca nimerea mai bine echipele.
Este ca si cum Hamilton, nemultumit de MBR, ar pleca maine la Haas!
Cei de la formula1 spun ca motivul ar consta in faptul ca Alpine nu a vrut sa-i ofere decat 1 an contract. Eu cred ca, avand in vedere ca Ocon a strans cu aproape 50% mai multe puncte decat Alonso, Alpine se bucura ca vor aduce un pilot mai tanar, mai ieftin.
Chiar sunt curios cine va fi avut dreptate!
Se prea poate ca Renault-Alpine sa nu se fi inteles cu Williams in ce-l priveste pe Piastri si au fortat acum plecarea lui Alonso ca sa-l promoveze pe australian. Ironic, avand in vedere ca impresarul pustiului este Webber, un vechi prieten de-al lui Alonso.
Am inteles ca Stroll senior la adus pentru imaginea marci Aston Martin si ca Stroll junior va avea multe de invatat de la el.....
si pentru ca inca e un pilot bun.
Degeaba vă doare în banii lui Alonso, managementul Alpine scârțâie.
Raliul Dakar era pentru tine lasa pe altii, ce mai vrei sa demonstrezi, bine milioanele sunt milioane sper sa nu aud ca vrei sa devii cel mai longeviv pilot din istorie. Sper sa termini fiecare cursa pe ultimele locuri sa-ti dea banii pe nas.Ura si la gara.
La Aston Martin performanta este in pom si pomu' in aer. Dar banii sunt buni indiferent de unde vin.
Perspectivele pentru Alonso in afara de multi bani nu prea exista.
https://www.youtube.com/watch?v=dRdFuFxzPNc
-Sa ramana mult timp in F1. F1 este spuma motorsportului mondial: esti in F1, ai cam toate usile deschise, cel putin 3 ani
-Bani; 20 mil/sezon, dupa care mai vin multi altii din alte activitati: reclame, bonificatii de la sponsori, activitati de PR, show-uri TV, etc , ca doar esti in F1
-cand va fi cazul va avea motivarea lipsei de rezultate datorita lipsei de performanta a masinii. Sunt sigur ca acum la 41 de ani, pe acelasi material de concurs nu ar putea bate pe Verstappen sau Russell
Reteta este buna si pentru L. Stroll: sponsori, sfatuitor pentru junior, si sa recunoastem, Alonso chiar stie cum sa seteze masina aia. Problema la el este ca odata cu varsta creste si spiritul de conservare, nu isi mai asuma riscurile pe care le asuma cand se dadeau luptele alea bestiale cu Michael Shumacher de prin 2003-2005