După ce și-a anunțat retragerea din Formula 1 la sfârșitul sezonului 2018, pe vremea când era pilot McLaren, Fernando Alonso a profitat de ocazie pentru a se întoarce în competiție de anul viitor.
Dublul campion mondial a semnat un contract cu Renault pentru 2021 și va fi coleg cu Esteban Ocon, după ce Daniel Ricciardo a anunțat că va pleca anul viitor la McLaren.
“Renault este familia mea, locul cu cele mai frumoase amintiri, inclusiv cele două titluri mondiale, dar acum privesc spre viitor. Mă întorc la echipa care mi-a dat ocazia să concurez la începutul carierei și care acum mi-a oferit șansa să mă întorc la cel mai înalt nivel,” a declarat Alonso.
Renault a transmis că Alonso și Ocon vor dezvolta mașina în vederea sezonului 2022, însă nu este clar deocamdată dacă pilotul spaniol va rămâne la echipă și în 2022.
Via Renault
Renault era pe picior de plecare daca nu se adopta un budget cap de 145 milioane pt 2021.
Oricum Renault a concediat mai multi angajati de la echipa pentru a rezista in F1 si are probleme financiare. Probabil venirea lui Alonso va aduce si ceva sponsorizari consistente, pentru ca Ricciardo sau Ocon nu sunt capabili de asa ceva.
Sper sa inventeze Renault ceva pentru ca n-au mai castigat din 2006.
Dar cu revenirea lui Alonso devine sigura retragerea lui Vettel. Poate sa se duca la Racing Point :)) Ca Mercedes singur nu-l ia.
Marketing curat!. Performantele cele mai mari se vor inregistra in vanzarile de sepci si tricouri. Ultima promotie Reanult/Alonso :).
La 39 de ani, in conditiile actuale in care pilotii tineri sunt super pregatiti, Alonso nu va face fata sigur, desi sincer mi-as dori sa fiu contrazis de fapte
cauza principala a anonimatului francezilor la ultima descalecare in marele circ, chiar i se pot ascunde evidentele carente in pista numa' prin strunirea acestuia de catre un pilot cat se poate de matur atat din perspectiva palmaresului incontestabil dar categoric si a etatii,
Alonso avand totusi varsta mai apropiata de performerul Laurent Hurgon decat de viitorul coechipier Esteban Ocon, atunci alegerea lui Cyril se dovedeste ideala,
daca RenaultF1 continua insa si-n 2021 cu aceleasi angoase&grimase in reprezentatiile publice bilunare atunci marketingu' amintit cu atata sarg de antevorbitorii mei ma obliga sa inchei comment-ul cu celeritate pentru a nu-l asorta cu o deloc inoportuna obscenitate
Sper sa-l aduca si pe Piquet Jr pe post de suport moral.
Asta insemna ca Vettel-Pirueta chiar ca ramane fara solutii.
Te-ai uitat macar ce musculatura are pe corp? Si anul trecut a avut atatea competitii, plus ca se antreneaza constant. Le Mans e foarte solicitanta dpdv al efortului. Are Alonso muschi la gat cat Leclerc, Norris si Russell la un loc.
Pe langa faptul ca Alonso are un stil de condus unic in F1. Mai cititi-l pe Valentin Raducanu daca vreti sa aflati cum conduce Alonso, de reuseste sa dea 110% din masina.
Si cu toate tehnologiile din ziua de azi, poti castiga lejer la 40 de ani in F1. Daca un copil de 18 ani poate conduce o masina de F1, Alonso la 39'40 de ani merge ceas. Sa fim seriosi. Conditia fizica n-a fost niciodata o problema pentru spaniol si nici nu va fi.
Masina a fost mereu o problema, din 2007 si pana azi...
Formula 1 castiga un mare pilot inapoi. Daca ma uit la tineri nu prea unul care sa ii urmeze, lui sau lui Hamilton. Mucosii inca sunt departe de performanta. Pana una alta Alonso tot la o echipa cu probleme se duce, deci nu fuge de provocari.
https://www.youtube.com/watch?v=XgXo0509S28
Asa ca Alonso poate sa pastreze impresia de "valuare" dar daca tot fugi nu faci titluri. Bine, el stie ca nu le-ar fi facut nici altfel, altfel de ce sa fugi? De titlu? Nu are sens.
Daca Vetel va mai fi in F1 inseamna ca mai conteaza pentru cineva. Personal cred ca nu-l vrea nimeni.
Fetal nu trebuie sa dezvolte masinile de F1, el trebuie doar sa le tina pe circuit.