Fernandes susţine că echipele mari sunt la fel de vinovate de colapsul Caterham şi Marussia

de Daniel Popescu
Miercuri, 29.10.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Tony Fernandes, fostul proprietar al Caterham, susţine că echipele mari poartă o bună parte din responsabilitate pentru intrarea în insolvenţă a britanicilor şi a celor de la Marussia.

Oamenii pot da vina pe oricine, dar echipele mari sunt la fel de vinovate. Diferenţa a devenit prea mare şi este vorba despre bani.

Tony Fernandes
Fost proprietar Caterham
La câteva zile după ce Caterham a intrat în insolvenţă din cauza problemelor financiare, fostul proprietar Tony Fernandes a explicat pentru postul de televiziune Sky Sports motivele pentru care s-a ajuns în această situaţie.

Omul de afaceri malaysian afirmă că echipele mici nu au posibilitatea de a concura în Formula 1 din cauza bugetelor ridicate ale echipelor mari şi admite că planurile sale a avea succes în Marele Circ au eşuat. El face însă referire şi la alte două afaceri pe care le are şi care funcţionează în parametri optimi: echipa britanică de Queens Park Rangers (QPR) şi operatorul aviatic low-cost Air Asia.

"Oamenii pot da vina pe oricine, dar echipele mari sunt la fel de vinovate. Diferenţa a devenit prea mare şi este vorba despre bani. Prin urmare, m-am gândit că nu mai pot concura cu echipele mari.

Dar pot fi competitiv cu QPR şi Air Asia", a declarat el.

În cele din urmă nu am mai putut continua şi oricum am fi ajuns în insolvenţă sau am fi închis echipa.

Tony Fernandes
Fost proprietar Caterham
Fernandes a vândut Caterham în luna iunie unui grup anonim de investitori înregistrat în Elveţia, însă afirmă că deznodământul insolventei ar fi fost acelaşi dacă ar fi continuat să se ocupe de echipă.

"Decât să continui să fac ceva pentru care nu puteam acorda atât de mult timp şi unde oricum eram învins, am fost suficient de curajos să spun că am eşuat. Nu am putut concura competitiv, deşi aşa am crezut, aşa că este momentul să plec. Sportul trebuie să se analizeze. În cele din urmă nu am mai putut continua şi oricum am fi ajuns în insolvenţă sau am fi închis echipa", a adăugat el.

Via SkySports

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru