Ferrari nu a reuşit să obţină nicio victorie în prima jumătate a sezonului, iar în ultimele curse a pierdut teren şi în faţa rivalilor de la Red Bull Racing, care au urcat pe locul doi la finalul cursei din Germania.
Echipa se află în plin proces de restructurare după plecarea directorului tehnic James Allison, însă Sebastian Vettel susţine că inginerii au reuşit să identifice natura problemelor, fără să intre în detalii specifice despre acestea.
"Nu a fost foarte clar după primele curse, dar a devenit din ce în ce mai evident. Este o metodă brutală să afli şi nu suntem atât de competitivi cum vrem, dar ştim ce trebuie să facem. Nu este ceva ce putem schimba peste noapte, dar există un plan, iar în a doua jumătate a sezonului ar trebui să fim mai puternici. Depinde şi ce vor face ceilalţi, dar pentru moment ne concentrăm pe noi înşine", a declarat germanul.
Vettel este încrezător în capacitatea echipei de a înregistra progrese în a doua jumătate a sezonului, în ciuda faptului că inginerii lucrează deja şi la monopostul de anul viitor, când regulamentul tehnic va fi diferit."Sunt câteva îmbunătăţiri care vor veni şi acesta a fost întotdeauna planul, dar la fel ca toată lumea ne pregătim deja pentru 2017.
Este un proiect diferit şi monoposturile vor fi foarte diferite, dar mai sunt câteva lucruri pe care le putem incata şi înţelege în acest an şi care ne vor ajuta anul viitor", a adăugat el.Via Autosport
Nu trebuie identificate cauzele ci trebuie rezolvate! Ori daca tu ca si constructor nu stii cum, degeaba pui pilotii sa dea declaratii cum ca stii ce trebuie rezolvat!
De ce spun despre aripa fata? Pentru ca noul sef la aerodinamica a dat un interviu foarte interesant despre F1 si Ferrari in particular si a prezentat monopostul din 2006, explicand diferitele aspecte care l-au facut sa fie competitiv desi pneurile Bridgestone erau mai slabe decat cele Michellin. Si primul aspect pe care l-a discutat a fost... aripa fata :P. Tipu-i tanar, vine de la o scoala foarte buna, de poate cea mai buna scoala de aerodinamica din lume (ISAE-ENSMA) si sa vedem daca produce si ceva rezultate interesante. Sau poate mai bine il lasau sa lucreze la masina pentru 2017 si nu sa-l mute la masina actuala...
Nu e treaba mea ca fan/suporter sa stiu toate componentele unui monopost de formula 1 si sa le rezolv problemele, corect?
Stii vorba celor de la Parazitii "bai, inteligentule".
Eu ca si suporter, am observat ca au problema cu aerodinamica si cu tractiunea in viraje, nu trebuie sa fi intelegent ca sa te prinzi de asta!
Daca tu esti vreun mare cunoscator in acest domeniu tehnic, atunci fi tu bun si impartaseste-ne si noua astia "neinteligenti" , ce anume trebuie sa imbunateasca Ferrari, ca vad ca ai invatat ceva nou "deflectoarele laterale".
ps: "@Alex: Nu te-am contrazis deloc." Eu:"aerodinamica, intotdeauna au stat prost la asta. O alta problema, este tractiunea la iesirea din curbe". Tu, "Degeaba au un motor bun, daca aripa fata strica profilul aerodinamic". Deci....care e treaba cu contrazicerea?
Despre "Parazitii" scuze nu vorba lor, nu sunt genul de formatie pe care o ascult.
Nu am masurat gradul de inteligenta al nimanui, in principal cineva (oricine) care nu se pricepe la un domeniu este primul care isi da cu parerea si incearca sa jigneasca pe cel (oricare acel cineva) care ii spune ca treaba sta cumva altfel. Formula 1 este in principal o competitie pentru piloti si ingineri, dar inginerii conteaaza enorm ca dovada ca sunt vreo 800 la echipele mari, iar pilotii sunt cei care practic, trebuie sa livreze rezultatele pe pista, prin pozitia in cursa.
Tu ca suporter este treaba ta ce crezi, eu am incercat sa te ajut sa intelegi problema, sau o parte a problemei. Nu zice nimeni ca nu ai dreptate, dar asta nu inseamna ca ai. Bine stiu ca romanii se pricep la orice, forbalul si Formula 1 fiind domeniile in care "excelam" dar in realitate... treaba sta alfel.
Daca te deranjeaza ca eu stiu mai multe ca tine, nu-i bai, nu suntem la un concurs aici. Imi este mai usor sa te ignor si sa-mi vad de treaba mea, ca sa nu super si sa incepi sa ma jignesti.
P.S. Ferrari nu au probleme cu tractiunea la iesire din curbe, au probleme cu apasarea aerodinamica laterala. Tot de aripa fata tine din pacate, conteaza foarte mult cum dirijeaza aerul aripa fata, compartiv cu restul monopostului.
Cauta pe net prezentarea celor de la Sauber a tunelului lor aerodinamic, daca vrei sa stii mai multe. Daca nu te intereseaza, ok.
" fii mah serios n-ai nici o idee despre ce vorbesti." , jigniri gratuite la adresa mea cand de fapt, 90% din ce a scris tu, este identic cu cea am scris eu. Asa ca lasa-ma cu fitele astea, cu care dintre noi stie mai multe decat celalalt, nu ai habar de domeniul in care lucrez, de meritele mele(nici nu o sa stau sa le insir ca sa iti demonstrez tie cat de "adevarat" sunt), asa cum nici eu nu stiu nimic despre tine dar sa incepi sa scrii pe aici ca "fii mah serios n-ai nici o idee despre ce vorbesti." sau ca "lucrez intr-un alt domeniu, ceva mai apropiat de Formula E", totul denota mai romaneste, scuze de exprimare, "basini".
A fost ultimul reply pe care ti-l dau.
Asa cum tu nu ai nevoie ca eu sa ma laud, nici tu nu o face.
Nu ma intereseaza domeniul in care lucrezi, si nici nu ma intereseaza cate stii, despre F1 nu stii prea multe, si daca nu ai observat la asta m-am referit eu, direct. Nu cred ca conteaza unde lucrez eu, pot sa lucrez la Ferrari, nu va de ce te-ar oftica sau deranja. Evident invidia ar intra pe fir repejor si ai incepe cu diferite jigniri. Ceea ce oricum ai facut, gratuit si fara sens.
Nu este nevoie sa ma laud cu nimic, daca ai fi inteles ce am scris eu, ai fi analizat postul meu si poate ai fi zis... dar la ce te referi cand spui despre aripa fata. Cam asa ar spune un fan care intelege macar chestii de baza care tin de F1. Tu in schimb, te-ai speriat, evident deranjat de faptul ca cineva rade de postul tau, un pic ignorant as spune, si si in loc sa arati "meritele tale" ai ales varianta mai simpla, jignirile.
Sa stii ca o discutie amicala intre fani nu incepe cu "bai inteligentule" sau "basini", astea fac parte din limbajul de mahala.
Personal nu pot sa spun decat ca sunt un mic dezamagit, am vazut ca tot postezi peste tot, am crezut ca te pricepi la F1, macar cat un "amator" ca mine, dar nu ai facut decat sa-mi demonstrezi contrariul.
O zi excelenta in continuare,
Sincer, iti spun, eu sunt la fel de dezamagit de tine, am observat in majoritatea comentariilor tale ca iei lumea peste picior, nu degeaba nu te aflii la primul confilct cu un utilizator de aici.
Le-au mai identificat o data, pana sa plece Alonso. Acum? Cine pleaca?
Cred ca lucrati in aceeasi unitate si in acelasi birou.
Din pacate , ati produs un tabloid.
Fan f1 presupune: de la a privi, pina la a cunoaste detalii...
Alex a spus noi am identificat... chiar si eu privitorul.
Eu stiu sigur ca ferrari lui schumi avea o c.v. geniala, o inginera din Romania si altii de prin Franta, samd. Rezultatul..... locurile1,2, ...., presedinte de federatie....
NOI stim tot de aceea suntem..., fani(romani).