Formula 1 analizează o serie de măsuri prin care să combată scăderea drastică a numărului de spectatori prezenţi în tribune la Marile Premii. În acest scop, echipele au creat un grup de lucru care să lucreze la aspectele promoţionale ale competiţiei, botezat Promoţional Working Group, iar acesta a venit deja cu un prim set de propuneri.
Unele dintre acestea sunt ca fanii să aibă acces în paddock în zilele de joi premergătoare unui Mare Premiu de Formula 1, să existe un nou set de experienţe pe parcursul plimbărilor în pitlane şi acces direct la piloţi inclusiv pe parcursul weekendului de cursă.
De asemenea, echipele consideră că Formula 1 trebuie promovată mai mult prin intermediul canalelor de social media, cu scopul de a ajunge şi la fanii tineri ai competiţiei, care se uita din ce în ce mai puţin la programele tradiţionale de televiziune.
Sugestiile adoptate din grup de lucru vor fi prezentate Grupului de Strategie, organism care ulterior le va trimite Consiliului Mondial al FIA pentru a fi aprobate şi implementate în regulamentul Formulei 1 pentru sezonul 2015.
Via Autosport
In loc sa se vanda bilete putine la pret mare, ar putea vinde bilete multe la un pret mai mic. Garantat profitul ar fi mai mare!
Accesul fanilor este o masura buna, dar are ca si target un segment mult prea mic de oameni.