Informaţia a fost dezvăluită de Paul Hembery, directorul departamentului de motorsport al Pirelli, în cadrul unui interviu acordat publicaţiei Autosport.
"Asta trebuie să facem în calitate de companie implicată, să construim o fabrică de backup în România. Nu este frumos să facem asta, dar asta trebuie să facem în calitate de companie profesionistă. Dacă ai o defecţiune la o fabrică, cel puţin poţi continua în Formula 1."
"Facem acest lucru ca parte a asigurărilor de risc pe care le presupune implicarea în Formula 1. Nimeni nu ne-a cerut să facem asta, dar o facem pentru că suntem o companie profesionistă. Prin urmare, costurile sunt semnificative", a declarat britanicul pentru Autosport.
Dezvăluirile lui Hembery vin la aproximativ două luni după ce Pirelli a anunţat un program major de investiţii la fabrica de la Slatina, care prevede alocarea a 105 milioane de euro până în 2017. Investiţiile au ca scop principal creşterea producţiei de cauciucuri, facilitatea de producţie de la Slatina urmând să devină în 2017 cea mai mare fabrică Pirelli din lume.
Comentarii (0)