La începutul acestui an, Sergio Perez și-a prelungit contractul cu echipa Red Bull Racing și părea să rămână alături de Max Verstappen până în 2026.
Apoi a urmat dezastrul. În ultimele 8 etape, pilotul mexican a reușit să strângă doar 9 puncte, iar Red Bull Racing a încheiat sezonul 2024 pe locul 3 în clasamentul constructorilor, în spatele celor de la McLaren și Ferrari.
Viitorul lui Perez la echipa austriacă nu mai părea atât de sigur încă din ultimele etape, dar acum a venit și confirmarea. Potrivit declarațiilor oficiale, echipa Red Bull Racing și Sergio Perez au fost "de comun acord" să încheie colaborarea.
Acestea fiind spuse, Perez nu se regăsește pe grila din 2025 și este, încă, incert dacă va avea echipă în 2026.
De cealaltă parte, Red Bull Racing a anunțat că înlocuitorul lui Perez va fi anunțat în cel mai scurt timp. Între timp a fost anunțat, oficial, că Liam Lawson va fi coechipierul lui Verstappen în 2025.
via F1
Aceasta trebuia sa fie informatia pe care o astepta lumea motorsportului cantonata intr-un sistem de valori sanatos/riguros inca din vara acestui an.
Sa-ncerci la infinit o strategie stanjenitoare, sa muti culpa asupra altora in fel si chip, doar pentru a-ti ascunde propriile carente pe un interval de timp amplu, n-a facut altceva decat sa-i ridiculizeze si mai mult finalul de cariera lui Perez, nicidecum, asa cum spera Perez, sa-i mai amane pentru un an-doi inevitabilul.
Probabil, prin Mexic nu s-a mediatizat niciodata ideea conform careia, ultima impresie chiar conteaza.
Fiecare decide cum vrea sa imbatraneasca, unii mai frumos, Checo Perez indubitabil hidos.
Era sa uit,....á-propos de Mexic, o intrebare pentru cei care frecventeaza Automarket.ro, dar deopotriva sunt nascuti si dupa ultima ploaie:
Stiti de ce nu s-a nascut Iisus Hristos in Mexic?
....Din simplul fapt ca Dumnezeu n-a reusit sa identifice in Mexic trei înțelepți si o singură
neprihănită.
Hasta luego !
Position---Driver---Cost
1.Sergio Perez £3,810,000
2.Alex Albon £3,660,000
3.George Russell £2,610,000
4.Logan Sargeant £2,360,000
5. Carlos Sainz Jr £2,260,000
6. Franco Colapinto £2,190,000
7. Yuki Tsunoda £1,690,000
8.Fernando Alonso £1,540,000
9. Lance Stroll £1,480,000
10. Zhou Guanyu £1,110,000
11. Kevin Magnussen £1,020,000
12. Daniel Ricciardo £957,925
13. Charles Leclerc £946,167
14. Esteban Ocon £787,819
15. Max Verstappen £714,005
16. Oscar Piastri £450,742
17. Nico Hulkenberg £372,352
18. Lando Norris £330,805
19. Oliver Bearman £325,318
20. Lewis Hamilton £250,848
21. Valtteri Bottas£97,897
21. Liam Lawson £97,897
23. Pierre Gasly £0
2014 Perez : 59p - locul 10
2015 Perez: 78p - 9
2016 Perez: 101p - 7
2017 Perez: 100p - 7
2018 Perez: 62p - 8
2019 Perez: 52p - 10
2020 Perez: 125p - 4
2021 Vettel: 43p - 12
2022 Vettel: 37p - 12
Cred că aceste statistici dovedesc că Stroll jr. a făcut cea mai mare greșeală când l-au schimbat pe Checo cu vițelul tău favorit.
Cât despre Perez la Red Bull : vicecampion la piloți, 2 titluri la constructori, Max a câștigat titlul în 2021 datorită lui. Nu-i rău...
Iar Red Bull este expertă la sabotat piloți. Au făcut-o și cu Webber. Citește cartea lui să vezi că povestește cum echipa îl avantaja pe vițelușul mediocru.
Perez este un om extraordinar și are o familie frumoasă. O să fie fericit și în afara competiției.Cei care știu adevărul cred că persoanele hidoase sunt Marko, Horner și toți rasiștii printre care se pare că te afli.
Majoritatea mexicanilor merită respect, despre tine nu se poate spune același lucru. Ești plin de ură față de Checo, Hamilton și Leclerc. De parcă ei sunt vinovați că Vettel a dat-o în bară în ultimii 5 ani de carieră. Cred că ți-ar face bine o vizită la psiholog.
În dueluri, Weber s-a dovedit incapabil, la fel ca Perez, mexicanul fiind mătrășit și de Stroll și de Ocon, doi mediocri.
Vettel, spre deosebire de Weber, a câștigat niște titluri și a stat în umbra campionului de carton Hamilton, beneficiar direct al unei mașini cu avans de o secundă pe tur vreo 10 ani.
Perez are 2-0 cu Ocon, 2-0 cu Stroll. În 2019 diferența procentuală dintre Perez și Stroll a fost chiar mai mare decât în ultimii 2 ani între Alonso și Stroll. "Mediocrul" Ocon l-a învins pe Verstappen înainte să ajungă cei doi în formula 1. Duelul Stroll - Vettel a fost foarte echilibrat și s-a văzut că germanul era terminat.
În 2010 cu siguranță Webber a fost peste Vettel chiar dacă nu a câștigat titlul.
Mercedes a fost dominantă în 2014-2016 + 2020. În 2018 Ferrari a fost cel puțin la același nivel dar n-au avut nici o șansă pentru că pilotul principal a practicat balet. A irosit aproape 100 de puncte pe greșeli personale.
Nu-mi explic ce câștigi scriind numai minciuni.
Red Bull ar fi câștigat titlul dacă Perez ar fi terminat campionatul pe locul 7 în loc de 8, dar micul purtător de sombrero a luat bătaie constant de la echipa de rezerve Red Bull.
TEAM DRIVER CONTRACT DURATION
Red Bull Max Verstappen Until 2028
Liam Lawson Until 2025
Ferrari Lewis Hamilton Multi-year contract
Charles Leclerc Multi-year contract
Mercedes George Russell Until 2025
Andrea Kimi Antonelli Until 2025
McLaren Lando Norris Multi-year contract
Oscar Piastri Until 2026
Aston Martin Fernando Alonso Until 2026
Lance Stroll Multi-year contract
Alpine Pierre Gasly Multi-year contract
Jack Doohan Multi-year contract
Williams Alex Albon Multi-year contract
Carlos Sainz Multi-year contract
Racing Bulls Yuki Tsunoda Until 2025
Isack Hadjar Until 2025
Sauber/Audi Nico Hulkenberg Multi-year contract
Gabriel Bortoleto Multi-year contract
Haas Oliver Bearman Multi-year contract
Esteban Ocon Multi-year contract
Brunetul suprem este foarte dornic.
Presa italiană a anuntat un debut timpuriu pentru detinatorul tuturor recordurilor in F1, prezenta sa în doua teste private, aceasta fiind de altfel si singura abordare corecta pentru obtinerea celui de-al al optulea titlu mondial in viziunea presei de specialitate din peninsula.
Brunetul suprem o sa aiba la dispozitie monoposturi aflate în conformitate cu așa-numitele reglementări TPC (Testarea mașinilor anterioare), teste desfășurate nu doar pe Fiorano, ci și în Spania, ambele fiind programate timpuriu, in prima jumatate a lunii ianuarie.
„Cred că motivația pe care o va câștiga Lewis alăturându-se unei echipe precum Ferrari va fi incredibilă. Este încă un pilot excepțional, deși a fost un sezon dificil pentru Mercedes ca echipă.
Nu am nicio îndoială că mă voi confrunta cu cel mai bun Lewis Hamilton și va fi o provocare extrem de grea.
Nu am nicio îndoială cu privire la abilitățile și talentul lui Lewis.
Sunt entuziasmat, de fapt, cred că toată lumea din echipă este. Ferrari este deja foarte mare și, bineînțeles, o legendă a F1 precum Lewis se va alătura și va aduce și mai multă atenție unei echipe care probabil are deja cel mai mare anvergura în paddock. Din partea mea, însă, cel mai bun lucru pe care îl pot face este să mă concentrez pe munca mea și să încerc să fac tot ce pot.
După cum am spus, am foarte mult respect pentru Lewis și știu că nu va fi ușor să concurez cu el."
(The Telegraph)