A doua sesiune de teste din presezon, găzduită de circuitul Sakhir din Bahrain, a început deja. În prima zi, francezul Pierre Gasly, pilotul celor de la AlphaTauri, a fost cel mai rapid, stabilind un timp de referință de 1 minut și 33.902 secunde.
Locul 2 a fost ocupat de Carlos Sainz, iar Charles Leclerc a terminat pe 3, deși a fost cel mai rapid în prima parte a zilei.
Lance Stroll a încheiat prima zi din a doua sesiune de teste din presezon pe locul 4, fiind urmat, pe rând, de Alexander Albon, Lando Norris, Valtteri Bottas, Sebastian Vettel, George Russell și Sergio Perez.
Lewis Hamilton a stabilit al 11-lea timp al zilei, în fața lui Fernando Alonso, Esteban Ocon, Zhou Guanyu și Pietro Fittipaldi.
Daniel Ricciardo, Max Verstappen, Nicholas Latifi, Yuki Tsunoda, Kevin Magnussen și Mick Schumacher nu au ieșit încă pe circuitul din Bahrain.
via Formula 1
F1-75 & Carlos Sainz in fruntea ierarhiei dupa 16 ore pe Sakhir???
nimic nou pentru cunoscatori, doar predictibilitate.....
Bahrain-day two- morning + afternoon session
1-Sainz, Ferrari, 1m33.532s, C4, 60 laps
2-Verstappen, Red Bull, 1m34.011s, C4, 86
3-Stroll, Aston Martin, 1m34.064s, C4, 70
4-Hamilton, Mercedes, 1m34.141s, C5, 47
5-Ocon, Alpine, 1m34.276s, C4, 111
6-Leclerc, Ferrari, 1m34.366s, C3, 54
7-Norris, McLaren, 1m34.609s, C3, 60
8-Vettel, Aston Martin, 1m36.020s, C3, 46
9-Magnussen, Haas, 1m36.505s, C3, 39
10-Tsunoda, AlphaTauri, 1m36.802s, C3, 120
11-Bottas, Alfa Romeo, 1m36.987s, C2, 25
12-Schumacher, Haas, 1m37.846s, C2, 23
13-Russell, Mercedes, 1m38.585s, C2 proto, 67
14-Latifi, Williams, 1m39.845s, C2 proto, 12
15-Zhou, Alfa Romeo, 1m41.805s, C2 proto, 48
Vettel a dorit să adauge și culorile Ucrainei în locul drapelului său tradițional german și – ca detaliu pe marginea inferioară a căștii – un colaj cu toate steagurile lumii una lângă alta. Printre toate steagurile prezente, Vettel a inserat – probabil din neatenție – steagul Ciprului de Nord . Acest stat, cunoscut oficial drept Republica Turcă a Ciprului de Nord, este de fapt un teritoriu autoproclamat nerecunoscut de comunitatea internațională. Se întinde până în partea de nord a insulei Cipru și singura țară care o recunoaște ca independentă este Turcia. Prin urmare, din Cipru au sosit atacuri dure împotriva lui Vettel, cu cererea către FIA de măsuri severe împotriva pilotului german și a echipei sale.„Decizia lui Vettel de a arăta steagul acestui pseudo-stat pe cască este inacceptabilă. Solicităm scoaterea imediată a drapelului din cască și impunerea unei sancțiuni atât șoferului, cât și echipei sale ”, se arată în comunicatul emis de asociația auto cipriotă.
“If it was the first year they did that [tipped others], then maybe I would believe them. But they have done it for five or six years now and they keep crushing us in the first race. So, as you can imagine, I don’t believe much.
“Already we can also see what they are doing...and I am not going to say much.”
Mercedes (385)
AlphaTauri (371)
Ferrari (349)
Alfa Romeo (343)
Aston Martin (339)
Red Bull (320)
Alpine (299)
Williams (258)
Haas (226)
McLaren (200).
Dacă luați ambele teste împreună la Barcelona și Bahrain, atunci Ferrari este pe P1 aici! Iată o prezentare generală:
1. Ferrari (3.941 de kilometri)
2. Mercedes (3.921)
3. AlphaTauri (3.448)
4. Red Bull (3.405)
5. Aston Martin (3.218)
6. Williams (3.019)
7. Alpine (2.852)
8 .McLaren (2.798)
9. Alfa Romeo (2.674)
10. Haas (1.971)
Ce ciudat, LH, înainte de sezonul 2007 a făcut teste la McLaren, de unul singur, undeva la 2.500 km. Cu ce aport se intra în F1 atunci ca șofer.
cu cateva zile inaintea debutului n-avem nevoie de informatii incomplete, cele care genereaza doar obscuritate in identificarea facila a concluziilor care se impun, pentru numele D-zeului motorsportului, pune punctul pe "i", prezinta si clasamentul zilei a treia de pe Sakhir, ierarhia ultimelor opt ore de teste consfintind punctul de vedere personal...
F1-75 chiar reprezinta benchmark-ul in 2022, este de departe cel mai echilibrat dinamic, cel mai fertil din perspectiva fiabilitatii, cel mai ofertant cu timpii obtinuti, evident la echipare cu pneuri echivalente dpdv al aderentei.....
Sakhir -day three- morning +afternoon session
1-Verstappen, Red Bull, 1m31.720, C5, 53 laps
2-L'echec, Ferrari, 1m32.415, C4, 51
3-Alonso, Alpine, 1m32.698s, C4, 122
4-Russell, Mercedes, 1m32.759s, C5, 71
5-Bottas, Alfa Romeo, 1m32.985s, C3, 68
6-Tsunoda, AlphaTauri, 1m33.002s, C5, 57
7-Perez, Red Bull, 1m33.105s, C4, 43
8-Schumacher, Haas, 1m33.151s, C3, 57
9-Norris, McLaren, 1m33.191s, C2, 90
10-Vettel, Aston Martin, 1m33.821s, C4, 81
11-Zhou, Alfa Romeo, 1m33.959s, C4, 82
12-Gasly, AlphaTauri, 1m34.865s, C4, 91
13-Sainz, Ferrari, 1m34.905s, C5, 68
14-Albon, Williams, 1m35.171s, C3, 18
15-Latifi, Williams, 1m35.634s, C3, 124
16-Stroll, Aston Martin, 1m36.029s, C3, 53
17-Hamilton, Mercedes, 1m36.217s, C5, 78
18-Magnussen, Haas, 1m38.616s, C2, 38
Don' Costel, nu mai da copy/ paste și ...schimbă Google, că nu este cel mai bun motor. Te dai om al cifrelor(deși sunt convins că ai terminat ceva "profil uman"). De obicei păstrez un ton neutru și nu am treabă cu nimeni, ba chiar mă amuză unele abordări ale anumitor persoane de aici. Pe tine te ignor de la început, deși ți s-a explicat destul de clar de către mai multe persoane, că ești pe lângă cu multe prin fanfaronada ta.
De obicei, când discut cu cineva, îmi place să știu ce face acel cineva, cu ce-și umple timpul liber, ce a citit, dar mai ales, dacă stă lângă mine, oare îmi poate aduce ceva + valoare, ceva ce să învăț, nu scălămbăieli de băiat timid ca tine, ce se dă cocoș, deși în copilărie era destul de retras. Dacă te simți Alfa, du-te și caută-l pe Omega, că în realitate, în viața de zi cu zi, probabil că nici nu te-aș putea băga în seamă.
Te rog, o singură dată, evită-mă, nu am nevoie să vii să-mi "completezi" tu vreun comentariu. Ai grijă de tine, dar nu cu mine și nu, nu-ți dau drept de replică, pentru că din acest moment nu vom vorbi pers. I cu pers. a II-a. Citește-mi nick-ul și să-ți seama singur.