F1: Noul monopost Aston Martin a fost prezentat oficial

de Alexandru Monenciu
Joi, 10.02.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Echipa de Formula 1 Aston Martin Cognizant a publicat primele imagini cu monopostul de specificație 2022. Acesta va fi pilotat, ca și anul trecut, de Sebastian Vettel și Lance Stroll.

Aston Martin a revenit anul trecut în Formula 1 și i-a avut ca piloți pe Sebastian Vettel și Lance Stroll. Britanicii au încheiat sezonul pe locul 7 în clasamentul pe echipe, iar Vettel a reușit un loc 2 în Marele Premiu din Azerbaidjan.

În 2022 se așteaptă performanțe mai bune de al ambii piloți, iar acesta este monopostul care ar trebui să îi ducă acolo.

Denumit AMR22, noul monopost Aston Martin are o grafică puțin schimbată, comparativ cu cea folosită anul trecut. Echipa o descrie ca fiind o "versiune revizuită" a celei tradiționale.

Îți readucem aminte că prima etapă din noul sezon de Formula 1 va fi cea din Bahrain și se va desfășura în perioada 18-20 martie.

via Formula 1

Comentarii (15)

  • Costel
    Aston, prima echipa care demonstreaza public ca poseda TESTOSTERON in cantitati uriase, AMR22 fiind cel dintai monopost lansat care si-a permis sa n-ascunda sistemul DRS inca de la primul contact cu media...

    si, ca seniorul Stroll sa aiba certitudinea ca a facut alegerea optima, iata, Sebastian a declarat raspicat astazi: "sezonul 2022 este cel care reprezinta adevaratul test pentru cei din Gaydon in F1", Vettel trecand elegant cu vederea faptul ca tocmai el a rescris de curand bornele de performanta ale Aston in competitia suprema pe patru roti.....

    ... nu in cele din urma felicitari cvadruplului campion german pentru locul secund obtinut la Race of Champions 2022, competitie desfasurata intr-un mediu complet ostil pentru un pilot de F1, Vettel fiind surclasat extrem de greu (3-1) de un rutinat in rularea pe suprafete pretentioase dpdv al aderentei....

    Forza Sebastian!
    10 13
  • Mircea Badea
    sa-l ia si pe ham sa-i vedem valoarea adevarata.
    10 1
  • Asa-i cand la 18:38 trecute fix ai baut deja de nu mai stii ce spui ...
    4 8
  • Pana una alta, Checo a castigat cu Rozalinda Force India, inainte de a fi eliminat din echipa de predestinatul cu titluri mondiale...il domina pe Stroll.
    Anul trecut a venit la Rbr si si-a batut joc de Lewis cand a avut ocazia, ridiculizandu-l pe Lewis, de fiecare avand cauciucuri uzate...fata de predestinatul cu 7 titluri mondiale...
    7 7
  • Cristi
    Ceva-mi spune ca DRS-ul va conta mai putin anul asta decat in precedentii.
    3 2
  • @Cristi, de acord! Iar gurile alea mici de aerisire îmi mai spune că nu vei putea merge în urmărire și la aspirație mai mult de 2 tururi că-ți va exploda motorul, trebuie să găsești soluția de a depăși într-un timp scurt. Ba mai mult, aducându-mi aminte de numeroasele cazuri de anul trecut în care diverși piloți au fost sancționați cu stop&go sau fruntași scoși de pe pistă încă din primele tururi/viraje, anul acesta unor astfel de piloți le va fi greu să recupereze. Strategia va juca un rol și mai semnificativ decât capacitatea monopostului. Stilul de pilotaj va fi iarăși ceva importat în obținerea unor rezultate cât mai bune.
    2 0
  • Costel
    @Cristi,
    n-ai pentru ce sa te temi, ba din contra, imi permit sa te felicit pentru faptul ca ti-ai rapus temerile si, deopotriva ti-ai exacerbat temeraritatile taman in neiertatorul mediu online, chiar nu esti singurul care impartaseste o astfel de viziune cu privire la aportul redus al DRS-ului in 2022, Andrew Green, directorul tehnic al Aston confirmand inca de ieri ca teoriile voastre seamana precum doua picaturi de apa.......

    racefans.net/2022/02/10/new-f1-cars-may-not-need-drs-to-overtake-green/

    si, ca sa avem adevarata dimensiune a ceea ce pregateste Aston rivalilor, in doar al doilea sezon de la spectaculoasa revenire, acelasi Vettel nu se sfieste sa-si faca publice extrem de exigentele tinte profesionale tocmai inaintea debutului celui mai dens sezon din istorie[23 de curse in doar 8 luni(20mar-20nov)]:

    "I’M MOSTLY INTERESTED IN WINNING"
    (GP24/7)

    Sebastian, sunt aliatul tau de nadejde, sa fie razboi!
    1 0
  • Cristi
    @ Costel
    Nu ma tem, e doar un sport pe care-l urmaresc cu placere, nu cu teama. Am depasit varsta la care sa fiu fanul cuiva, sa fiu fanatic pentru vre-un pilot.
    Sebastian e un pilot bun, dar atat. Daca ii dai o masina croită pe stilul lui, rupe tot, daca nu, e de duzina. Vom vedea ce masina are in 2022.
    Nu stiu cine-i Andrew Green, nu stiu ce a declarat.
    Ce am spus eu e strict dupa ce am observat ca aripile spate sunt mult mai aerodinamice decat in 2021.
    2 0
  • hahaha
    Si eu am ramas impresionat pentru ca pare primul monopost care poate sa ruleze pe un circuit... pana m-am uitat mai atent la poza masinii vazuta din fata. In partea stanga a pozei LIPSESTE o bara de la suspensia fata. Da se vede clar, in poza a doua din slider in partea dreapta a pozei este si in stanga nu...:)
    3 1
  • Costel
    @hahaha,
    sa-ncercam sa nu compromitem AMR22, e singura chef-d'œuvre pan' la acest moment, mai ales ca exista multe fotografii care confirma deplina seriozitate a celor din Gaydon, in profund antagonism cu abordarile celor de la Haas si RBR......

    racefans.net/2022/02/10/first-pictures-aston-martin-reveals-its-new-f1-car-for-2022/racefansdotnet-21-02-10-14-27-51-3/

    ..iar faptul ca Aston n-are chef de glume:
    Aston Martin to shake down new AMR22 today
    (racefans 11.02.2022)
    0 2
  • Lipsesc chiar 2, una de pe stanga, una de pe dreapta, de pe stanga bara mare diagonala stabiluzatoare, iar de pe dreapta, bara mica stabilizatoare dintre primele 2 bari drepte. Stabilizatoarea aia mica nu cred ca a fost pana acum in f1.
    4 0
  • Cristi
    Cei de la Aston nu se pot hotara: push sau pull....
    2 0
  • Mi-era oarecum teamă că mașinile se vor uniformiza datorită noului regulament. Se pare că nu, dacă vezi cât sunt de diferite primele prezentate, mai puțin Red Bull, care ne-a blagoslovit cu o struțo-cămilă ! Cred că se anunță un sezon fff interesant și disputat. Sper că Ferrari să fie printre protagoniști. Și mai cred că totul se va decide la capitolul dezvoltare, unde vrem sau nu vrem, Mercedes se descurcă cel mai bine in ultimii ani.
    3 0
  • hahaha
    O comparatie interesanta intre masinile Aston Martin, McLaren si Haas o gasit in linkul de mai jos.
    https://www.formula1.com/en/latest/article.massive-variation-and-ingenious-solutions-what-we-learned-from-the-first.2EP9pKuGp7UPdcof8y82mo.html
    2 0
  • Costel
    tre' sa ma felicit, chiar am avut dreptate...

    AMR22 a fost capodopera doar pan' la aparitia MCL36, realizare mult mai articulata decat creatia Aston, Woking fiind la aceasta ora reperul eficientei estetice....

    acum, responsabilitatea uriasa apasa pe umerii aceluiasi Sebastian Vettel, cel care e condamnat sa identifice rapid si, pe cat posibil, sa elimine cele mai multe dintre neajunsurile respectivei abordari constructive, robustetea posterioara a AMR22 lasandu-mi impresia ca-i intr-o profunda antiteza cu atentie, excelenta, nereferindu-ma sub nicio forma la discutabila toleranta estetica...

    AMR22 se prezinta mult prea durduliu la posterior, primul contact cu pista de la Silverstone nefiind unul care sa nu lase posibilitatea temerilor sa-si faca simtita prezenta intr-o proportie considerabila....

    https://youtu.be/3r7uERFOj4Q
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru