F1: Mercedes, Ferrari și McLaren anunță data lansării monopostului din 2022

de Alexandru Monenciu
Marti, 18.01.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes-AMG F1 Petronas, Ferrari și McLaren sunt cele mai recente echipe care au anunțat data lansării monopostului din 2022. Britanicii de la Aston Martin au fost primii.

În urmă cu patru zile, britanicii de la Aston Martin au rupt tăcerea și au anunțat primii data lansării monopostului cu care vor concura în sezonul 2022 din Formula 1. Cu viitorul AMR22 urmează să facem cunoștință în 10 februarie.

Acum a venit rândul altor echipe să dezvăluie când vor prezenta noul monopost. Ferrari, care i-a păstrat pe Charles Leclerc și Carlos Sainz, va lansa mașina în 17 februarie, iar britanicii de la McLaren în 11 februarie. Și echipa din Woking va avea aceiași piloți ca în 2021: Lando Norris și Daniel Ricciardo.

După ce Valtteri Bottas a părăsit echipa și a plecat la Alfa Romeo, Mercedes-AMG F1 Petronas l-a adus lângă Lewis Hamilton pe George Russell. Noul monopost al germanilor, W13, va fi prezentat în 18 februarie în cadul unui eveniment transmis online.

Noul sezon din Formula 1 va debuta în 18 - 20 martie, prima cursă fiind găzduită de circuitul Sakhir din Bahrain.

via Formula 1

Comentarii (14)

  • Costel
    Ferrari sa nu dezamageasca cu creatia lui Wolf Zimmermann, Superfast engine, caci Super team-principal au dovedit cei din Maranello ca poseda cu varf si-ndesat....

    Binotto, la vremea evaluarilor: „Nota 7(sapte) pentru echipa, nota 8(opt) pentru Leclerc si Sainz”
    (autosprint-22.12.2021)

    ...tre' sa recunosc, Binotto a reusit sa-ntreaca pana si multele dintre dodoloatele anomalii cu privire la notarea lucrarilor de la evaluarea nationala & bacalaureatul romanesc, dar ce-as mai putea spune dupa refuzul de a-si camufla partizanatul fatis, Mattia chiar e condamnat sa-si protejeze in cel mai ridicol mod cu putinta scabroasa partinire atunci cand face vorbire de *predestinat*...

    si, din nou, acelasi Super team-principal, asta ca sa n-avem nicio urma de indoiala ca Mattia este cel care o sa salveze Scuderia alaturi de inestimabilul Charles L'echec......

    Binotto: "Leclerc lost 40 points due to bad luck in 2021"
    "An extra 40 points would have lifted Leclerc to fourth in the standings at the end of the year, ahead of Sergio Perez."
    (racefans-23.12.2021)

    ....asadar, L'echec a reusit sa-mpuste clasarea pe 7 la final si *doar* notarea cu nota 8(opt) numai din cauza ghinionului, cu putin noroc -si in acceptiunea exclusiva a lui Binotto- musai ca L'echec reusea sa-l surclaseze pana si pe Bottas, si, cu masiva contributie a Zeitei Fortuna pe ultima turnanta, categoric ca L'echec izbutea sa ofere Terrei consumatoare de Mare Circ ceva cu adevarat mirific pe final de 2021:

    s-avem nu doar doi, ci tocmai trei piloti aflati la egalitate de puncte la startul ultimei curse de pe Yas Marina....

    Forza Carlos!
    8 6
  • Neutru
    Foarte bine, se pregătesc de spectacol. Mașini schimbate, echipe(câteva) schimbate și ar fi bine să fie schimbate și unele atitudini anul acesta. Este anul Tigrului și n-ar trebui să fie „zone” gri, compromisuri imorale și alte manevre de culise.
    13 0
  • Costel
    D-le Neutru,
    apropo de atitudini, diferenta ca de la cer la pamant intre aceea a lui Carlos Sainz, cel care dupa numai un singur an la Maranello nu face decat sa reconfirme implicarea, motivatia, dar deopotriva si uriasa responsabilitate a oferirii cu celeritate a rezultatelor compatibile unui brand sacru precum Ferrari:

    "...looks to the necessary next step, to a 2022 that for Ferrari will have to return, stable, to victory.
    We need a project with top competitiveness and we will need to beat Hamilton and Verstappen."
    (autosprint-23.12.2021)

    ....si, pe de alta parte, preocuparile lui L'echec, *salvatorul Scuderiei* transmitandu-ne aspectele care continua sa-l macine inaintea celui de-al patrulea sau sezon la Ferrari:

    L'echec considering number change after the departure of Raikkonen!

    The number L'echec always wanted to drive with was 7, as he had used it throughout his career. In Formula 1 he had to choose a different number, because Kimi Raikkonen had already chosen that number.

    L'echec: "I ended up using number 16, because one plus six equals seven and I was born on the sixteenth of October."
    (GPblog -28.12.2021)

    D-le Neutru,
    permiteti-mi sa reiterez:
    Forza Carlos!
    3 4
  • Costel
    O iau de la inceput cu prostiile mele.
    Si eu ca si Vettel speram sa am o copie identica cu cea a Mercedes dar nu am avut parte de asa ceva...
    Credeam ca o sa surclasez Ferrari si Rbr cu copia Mercedes ca sa arat astora ce bun sunt cu motorisca Mercedes sub fund.
    La naiba, iar am ales gresit, ma uit ca fraierul cum anul trecut Rbr puteau castiga ambele titluri si puteam fi eu acolo...dar cred ca iar ma rasuceam pe pista in duelurile 1la1 cu Lewis.
    2 5
  • Neutru
    „Orice-nceput se vrea fecund”, cum spune poetul. Și acum este un start(mic) în F1. Ar fi bine ca toți să plece cu șanse egale, fără condiționări. Dar în F1 fiind mulți bani este imposibil. Când am scris de „anul Tigrului” m-am gândit la 1iulie 1866 când pe harta Europei a apărut România, tot în anul Tigrului, la fel de greu(aparent imposibil). Scuza-ți divagația dar peste câteva zile va fi ziua Unirii.
    3 0
  • Domnul Costel continua sa te faci de ras prin sustinerea ta vadita pentru Carlos Sainz care este sinonima cu asteptarile fanilor din sezoanele trecute ca Bottas sa ii puna probleme lui Hamilton in lupta pentru titluri.

    Declaratia lui Leclerc este scoasa din context, este parte dintr-un material video scos in MARTIE 2021 unde toti pilotii au spus motivul pentru care si-au ales numerele de pilotaj

    https://www.youtube.com/watch?v=ktxrNpwi7TA

    Nu in ultimul rand Costele, daca tot dai sursa, atunci citeste articolul pana la capat, altfel demonstrezi doar ca esti un analfabet functional

    The former Sauber driver could change his number, but according to the regulations, a change is not easily made: "Such numbers must then be used by that driver during every Formula One World Championship Event he takes part in throughout his career in Formula 1." So it looks like Leclerc is out of luck and might have to keep number 16.

    Mai scrie in sursa ca trebuie sa treaca 2 ani de cand un pilot paraseste F1 pentru ca a sa cariera sa fie considerata incheiata si nr. lui sa devina disponibil pentru altcineva. Din acest motiv Latifi in 2020 a luat nr.6 purtat de Rosberg ultima oara in 2016, iar Mazepin in 2021 a luat nr.9 purtat ultima data de Ericsson in 2018.

    E grele Costele cu pianul pe scari, nu? Mult succes cu Sebica, Merlin Stroll pare dispus sa intareasca echipa pentru ca al sau Lancelot sa se lupte la varf cu baietii grei.

    In 1995 cand Pedro Diniz a debutat in F1 la Forti cu ajutorul sponsorului sau, Parmalat, l-a angajat pe fostul pilot Ferrari Rene Arnoux ca personal racing coach. Cam asa este si Sebica la Aston Martin, un racing coach pentru juniorul Stroll, ce-i drept unul foarte bine platit.
    3 2
  • Costel
    Jarno,
    esti curajos in malitiozitate, n-am ce zice, doar ca duci dupa tine si un mare defect:
    posezi fragilitate in argumentatie, musai ca n-ai devenit inca suficient de pretensiv cu tine insuti....

    Bottas a gasit un @44 perfect rutinat cu Benz AMG, la Sainz insa, situatia-i diametral opusa, spaniolul l-a gasit pe monegasc la Maranello...

    Sainz n-a realizat nimic special pentru un exigent al fenomenului F1 precum subsemnatul, Carlos n-a facut altceva decat sa confirme ireprosabila mea proiectie din primavara trecuta, daca Sainz a reusit sa surprinda pe cineva cu rezultatele sale in primul sezon la Ferrari -best of the rest & subordonarea aplicata lui L'echec- aceia au fost neavizatii(Binotto and more) dar si acolitii lu' L'echec de pe AM....

    si daca malitiosii continua sa sustina ca ceea ce a reusit Sainz in 2021 a fost pura intamplare, iata, sunt dispus sa le ofer inca de pe acum *doctilor* F1 un posibil pseudoargument pe care sa mi-l ofere la toamna cu privire la recidiva lui Carlos, clasarea spaniolului inaintea lui L'echec si-n 2022:
    pura coincidenta!

    Jarno,
    tre' sa-ntelegi, am o reputatie de aparat, chiar nu-mi permit sa postez nastrusnicii pe acest forum fara verificari temeinice si, vital pentru deplina acuratete a informatiilor, negresit obtinute din macar doua surse suficient de avizate...

    puerilul detaliu care-l preocupa pe L'echec chiar nu-i vreo himera, o alta pagina de web destul de notorie -Planet F1- si-a permis sa-si aplece atentia la preocuparea cat se poate de juvenila a *predestinatului* pe final de 2021, astfel incat au incheiat articolul:

    Maybe if Leclerc asks the FIA very nicely, they may give him special dispensation in a couple of years.

    Jarno, nu iese fum fara foc....

    ...da' de ce nu mult mai curand, asta deoarece FIA ramane o entitate flexibila al carui regulament poate deveni lax atunci cand se doreste, cu atat mai mult cu cat F1 are nevoie de un Ferrari viguros in exprimare, iar daca trecerea cu vederea a unui astfel de infantilism [nr 16---> nr 7] face ca L'echec sa se descatuseze dpdv profesional (victorii, podiumuri frecvente), sa se lepede de inhibitiile care-i acapareaza cariera, atunci eu sunt primul care-i dispus sa se sacrifice, sa calc in picioare pe cat de efemerele, parca pe atat de perfectibilele prevederi regulamentare, mai ales ca ultima izbanda Ferrari ii apartine inca lui Sebastian Vettel (septembrie 2019)....

    Jarno,
    Sainz e cel care a punctat minunat in declaratia din Ajunul Craciunului, Ferrari are nevoie sa castige, mai ales ca dintre cei patru motoristi implicati in F1 doar cei din Maranello n-au facut cunostinta cu victoria in 2021....
    0 1
  • hahaha
    Se pare ca este neclar numele celui de al doilea pilot care o sa prezinte monopostul. Numele unuia o sa fie GR:)
    5 0
  • hahaha
    la mercedes:)
    3 0
  • Costelus, singura ta reputatie de aparat este cea de bufon, si te descurci de minune pana acum.
    Sainz sa devina purtator de cuvant, am vazut ca stie sa vorbeasca, le are cu politica si declaratiile de complezenta. Vorbeste de victorii cand el nu are niciuna, minunat pilot!
    0 2
  • Costel
    Jarno,
    poate ca nu constientizezi:
    ai devenit o butaforie, numai continuind sa propovaduiesti palmaresul artificial al unui supraestimat, L'echec, in dauna autenticitatii profesionale a celui care n-a beneficiat de conjuncturi extrem de favorabile in debutul carierei sale in F1, Sainz.....

    Jarno,
    priveste de jur-imprejur si ia aminte, se strange latul asupra convingerilor tale, fapt pentru care imi fac datoria sa-ti atrag atentia ca n-ai mult timp la dispozitie pentru a retracta propriile-ti parti-pris-uri si, asa cum este si firesc intr-o conversatie purtata de indivizi rationali, a crea spatiu indestulator tocmai verosimilelor elemente, cele care, *fortuit*, solidifica taman punctul meu de vedere...

    Marko advises Ferrari: "To win they have to bet on Sainz"

    "......thanks to the performances shown last year, his first in Ferrari, he proved that Leclerc is probably not the child prodigy that many thought he was. The new regulations make it difficult to predict this season, but if Ferrari were to achieve great success with the new car, I think Carlos is the driver who can fight for the title ”.
    (motorionline-21.01.2021)

    Jarno,
    ti-ai propus cumva sa fragilizezi Scuderia?!
    ....e alegerea ta, eu n-am de gand sa-ti fiu companion intr-o astfel de calatorie....
    2 1
  • Se poate un pic de liniște pe acest forum, fara comentarii acide și replici jignitoare? E pauza, e vacanta, lăsați atacurile până la etapa din Bahrain, sau măcar până la sesiunea de teste de luna viitoare. Fiți mai înțelegători și mai buni unii cu altii. Nu e așa de greu, daca se renunță la ambițiile și orgoliile personale... Intre timp, in aceasta perioada pot exista alte puncte de discuție... Cum ar fi etapa de WRC de la Monaco, de exemplu... S-au întâmplat destule lucruri acolo, care ar putea fi menționate. Pe mine m-a impresionat forma extraordinară a lui Loeb care merge foarte bine și la 47 de ani, fiind cu o clasă în plus peste majoritatea celorlalți piloti in ciuda vârstei extrem de înainte pentru acest sport. Un fel de Fangio al raliurilor.
    4 0
  • @AyrtonSenna1991

    Atunci sa se termine cu propaganda asta stupida si cu porecle gen "Lechec", ca individul de mai sus nu e departe de fanaticii lui Hamilton din online care veneau cu "Cheatberg", "Crashtappen" si alte insulte, in timp ce isi venerau Sir-ul.

    Vine un neinstruit si vorbeste de Sainz ca nu a beneficiat de conjuncturi favorabile, cand este fiul cui e? Ca tot ai adus vorba de raliuri, probabil stii ca modelul lui Loeb a fost seniorul Sainz. Iar juniorul cu autenticitatea lui profesionala, in 2013 in GP3 a avut mai putine victorii decat Robert Visoiu.

    Bine ca e Leclerc supraestimat care e campion in F3 si F2, doar pentru ca a avut curajul sa-i incheie cariera lui Vettel la nivel inalt. Eu nu am de ce sa ma abtin sa-i dau replica unuia care vine cu asemenea aberatii si cu un limbaj care sfideaza orice logica a bunului simt. Sainz din partea mea poate sa devina un Barrichello perfect, el mai mult de wingman si colectionar de puncte nu poate fi intr-o echipa ce se bate la titluri.
    2 0
  • Pt.Costel
    Gânduri negre, gânduri albe…Bibilica ta
    Le revarsă iar și iar pe pielea ta.
    Pielea ta! Pielea ta! Descoperă băiete
    Că visezi și ne prezinți informații incorecte.
    Tu esti beat criță iar eu râd de beția ta.
    Tu de azi ești sursa comică din viața mea.
    Mintea ta... mintea ta ascunde 3 secrete:
    Când ești dus, când pe jos, când rezemat la perete.

    Dar eu te las și să cazi
    Ba chiar și pe geam să zbori.
    Pentru zborul tau de o zi
    Eu sunt dispus să platesc de zeci de ori.

    Deschide-te și spune-mi că minte n-ai,
    Trezeste-te si spune-mi ca tu nu ai,
    Ceva să ai, ceva să ai
    Nu cred că vom întâlni la tine nici măcar în rai...

    Fără pauze și stopuri. Nebunia ta
    Șterge totul ce-i legat de Vettel din mintea ta.
    Mintea ta. Mintea ta
    Înconjurată de reziduri, de mistere și mituri… cum de poți trăi cu ea?
    Oricare din noi e martor la prostia ta!
    Respirația mirositoare drept din gura ta.
    Gura ta. Gura ta e amatoare la șoapte
    Ce provoacă astfel cutremure de gradul 7.

    Dar eu te las și să cazi
    Ba chiar și pe geam să zbori.
    Pentru zborul tau de o zi
    Eu sunt dispus să platesc de zeci de ori.

    Deschide-te și spune-mi că minte n-ai,
    Trezeste-te si spune-mi ca tu nu ai,
    Ceva să ai, ceva să ai
    Nu cred că vom întâlni la tine nici măcar în rai...

    3207 beat.
    2800 treaz... de pasi pana la scara ta.
    Lift. 7 etaje.
    4 pași în stânga. Nu fac soneria să plângă.
    Eu bat încet la ușa ta.

    Deschide-te și spune-mi că minte n-ai,
    Trezeste-te si spune-mi ca tu nu ai,
    Că tu nu ai, că tu nu ai
    Eu nu cred că astfel tu vei nimeri în Rai!
    3 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru