Formula 1 a revenit pe pământ mexican în 2015 și a atras foarte mulți fani ai acestui sport.
Acum, reprezentanții Formulei 1 și organizatorii etapei din Mexic au semnat o nouă înțelegere, astfel că circuitul Autodromo Hermano Rodriguez rămâne în calendarul competițional până cel puțin în 2025.
La ediția din acest an sunt așteptați circa 350.000 de fani, pe parcursul a trei zile.
În perioada 2015 - 2021, Marele Premiu de Formula 1 al Mexicului a generat peste 2,443 milioane de dolari și a creat 57.000 de locuri de muncă.
via Formula 1
RB avea calcule bine făcute, după ce Max a devenit campion la piloți. Mașina lui Perez a fost echipată cu un motor cu combustie internă nou-nouț ultima dată la Austin, care a fost o mișcare tactică de la Red Bull pentru a-i oferi cele mai bune șanse de a câștiga în Mexic.
Acum, pentru a spori și mai mult șansele lui Perez , poate că îi vor oferi lui Max un nou motor care ar declanșa o penalizare pe grilă. Măcar atât pentru a rambursa favoarea Abu Dhabi-2021, unde Perez a avut acele două ture eroice. Pe anvelopele mai vechi, el a acționat ca un blocaj rutier în mișcare, ceea ce l-a costat pe Hamilton 7-8 sec., exact cât să ajungă din urmă și Max.
A doua sesiune de antrenamente libere se pare că va fi, de asemenea, extinsă din nou la 90 de minute, pentru a permite testarea compușilor mai moi pentru 2023.
El vrea să fie campion mondial, dar nu este la nivelul celor trei: Verstappen, Hamilton si Leclerc cred că şi Alonso dacă ar avea un monopost cât de cât competitiv.
Asta e valabil si pentru Sainz.
Hai şi cu 15 şi 16 că la anul nu se ştie ce se întâmplă.
Mercedes la Imola a fost întrecută cu un tur, iar acum s-a apropiat de Red Bull, dar în conditii speciale cum sunt în Mexic. Ferrari slab, încă se gândesc că cei de la Red Bull trebuiau penalizați mai drastic.