F1: Charles Leclerc, cel mai rapid în a doua sesiune de antrenamente libere din Australia

de Alexandru Monenciu
Vineri, 08.04.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Charles Leclerc a încheiat pe prima poziție cea de-a doua sesiune de antrenamente libere din Australia. Max Verstappen a fost al doilea, iar Carlos Sainz a completat podiumul.

Marele Premiu de Formula 1 al Australiei va avea loc în acest weekend pe circuitul Albert Park din Melbourne. Ferrari pare să fie din nou în mare formă, după ce Carlos Sainz a fost cel mai rapid în prima sesiune de antrenamente libere.

În cea de-a doua, Sainz a impus ritmul pe pneuri medii, însă a fost detronat de coechipierul său, Charles Leclerc, când s-a trecut pe pneurile soft. De fapt, monegascul a rămas pe prima poziție până la finalul sesiunii, cu un timp de 1 minut și 18.978 secunde.

După câteva încercări eșuate, Max Verstappen a terminat pe doi sesiunea, la o distanță de 0.245 secunde față de locul 1.

Carlos Sainz a completat podiumul. Au urmat apoi, pe rând, Fernando Alonso, Sergio Perez, Esteban Ocon, Valtteri Bottas, Lando Norris și Pierre Gasly. Eroul local, Daniel Ricciardo, a terminat cea de-a doua sesiune de antrenamente libere pe locul 10.

Piloții Mercedes-AMG Petronas F1 au încheiat sesiunea pe 11 (Russell), respectiv 13 (Hamilton).

Sebastian Vettel nu a stabilit un timp de referință în cea de-a doua sesiune, după ce în prima a ieșit fum din monopostul Aston Martin AMR22.

Echipa a înlocuit unitatea de propulsie.

via Formula 1

Comentarii (7)

  • Toto Wolff
    "Ne apropiem pas cu pas, dar ceilalți nu dorm. Și au înțeles deja această problemă înca din luna februarie.
    Presupun că vom putea să câștigăm anul acesta, dar asta nu se întâmplă de la sine, trebuie să luptam intens pentru acest obiectiv.”
    2 4
  • Costel
    "Sebastian Vettel nu a stabilit un timp de referință în cea de-a doua sesiune, după ce în prima a ieșit fum din monopostul Aston Martin AMR22"- blestemate fie toate celelalte echipe fiindcă vitelul meu nu poate sa se antreneze cu acest monopost! Puteti sa radeti de mine...
    6 2
  • La cum merg cei de la Ferrari, daca nici anul asta nu vor redevenii campioni mondiali, inseamna ca-si merita soarta.
    Nici nu indraznesc sa-mi imaginez ce ar face un Alonso sau chiar Vettel pe un asemenea monopost :).
    5 5
  • Mavrick
    @Sumi7, eu nu-l exclud pe Button care îmi aduc aminte că a reușit să-l învingă de câteva ori (castigand și curse) pe septuplul campion mondial Lewis. L-aș prefera pe el decât pe Vettel care roată la roată cu Leclerc făcea piruete pe pistă de parcă era un patinator ce face rotații artistice prin salturi în aer.
    7 2
  • Mercedes stau mult mai rău decât pare, monopostul arată a fi un rateu total, cred că porpoising-ul este cea mai mică problemă a lor. Exemplu ? Cu porpoising accentuat, Ferrari locurile 1 și 3, Mercedes 11 și 13, la 1.2, respectiv 1.5 sec. ! Mai vorbim doar de porpoising ?
    Pe de altă parte, cred că Ferrari vor trebui să ridice garda la sol, ca să reducă porpoising-ul, n-au cum să meargă așa o cursă întreagă, își distrug mașinile. Iar ridicând garda la sol, devin o pradă ușoară pentru Red Bull, care și așa, sunt foarte aproape.
    Prognosticul meu ? Dublă Red Bull, stricată poate de diferența dintre Leclerc și Perez.
    4 4
  • Mavrick
    De curiozitate vă întreb și lipsă de cunoștințe: știți circuite care au doar o singură zonă de DRS? Dacă ați putea să-mi dați câteva exemple... Asta pentru că aprob ideea lui DAV că anul ăsta Red Bull este foarte aproape de Ferrari, că o mică greșeală a scuteriei i-ar costa zecimi bune pe circuit dar cu siguranță ați observat cel puțin în prima cursă cum Leclerc prefera să se lase depășit într-o zonă unde începea o altă zonă DRS și în felul ăsta își recăpăta poziția. Cursa trecută Verstappen nu putea să-l depășească pe Leclerc fără DRS! Deci în ciuda multor schimbări de regulament și-n anul ăsta DRS-ul joacă un rol important. Trebuie să știi când și unde să-l folosești pentru depășire. Pt.urmărire categoric că e indicat să-l folosești tot timpul dar mai interesant e când te hotărăști să faci mișcarea definitivă, cum și unde! Gestionarea pneurilor e iarăși un factor important pt.câștigarea cursei...
    4 0
  • Mircea Badea
    drs-ul ar trebui dezactivat cand sunt paralele masinile. cel mai bine sa-l scoata de tot.

    ar fi fost interesant sa fie si alonso la red bufalo.

    drsexit!
    5 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru