- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
F1 Champ: Castigatorii etapei a doua
Publicat Duminica, 23.03.2008
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
A doua etapa de F1 Champ 2008 a luat sfarsit. Kimi Raikkonen a truimfat fara emotii, in timp ce McLaren au fost nevoiti sa se multumeasca cu locurile 3 si 5.
BMW-Sauber confirma forma foarte buna aratata la Melbourne, Kubica terminand pe locul 2, iar Heidfeld a reusit sa stabileasca cel mai rapid tur pe circuit (CMRT). Dezamagirea weekendului a fost Williams, niciunul dintre piloti nereusind sa termine in puncte.
IMPORTANT: Toti castigatorii F1 Champ vor fi contactati telefonic de catre reprezentatii Automarket.ro. Nu este necesara expedierea unui e-mail de confirmare a premiului.
Iata castigatorii celei de-a doua etape de F1 Champ:
Loc | User | Puncte | Premiu |
1 | Speed_Demon | 2562 | 600 RON |
2 | wow | 2423 | 400 RON |
3 | Schumacher | 2414 | 200 RON |
4 | FERRAIKMASSA | 2409 | Tricou F1 Champ |
5 | GA Formula1 Team |
2369 | Tricou F1 Champ |
6 | Pluto F1 |
2310 | Tricou F1 Champ |
7 | slowandsafe | 2252 | Tricou F1 Champ |
8 | SLEVIN KELEVRA |
2240 | Tricou F1 Champ |
9 | Ferrari 2008 |
2206 | Tricou F1 Champ |
10 | RAM | 2197 | Tricou F1 Champ |
Iata si echipa castigatorului din ziua cursei:
Platinum driver: Felipe Massa
Gold driver: Nico Rosberg
Silver driver: Sebastien Bourdais
Platinum manager: Flavio Briatore
Gold manager: Ross Brawn
Silver manager: Mike Gascoyne
Platinum team: Scuderia Ferrari
Gold team: Williams F1 Team
Silver team: Force India F1
Platinum test driver: Luca Badoer
Gold test driver: Christian Klien
Silver test driver: Marko Asmer
Adauga un comentariu
Trimite-ne mesajul tău
@orestb...mai multa inspiratie si poti sa castigi !
eu in calificari datorita pariurilor (ca am nimerit) pe massa am avansat 1700 locuri...este creat foarte bine jocul,cu aceste pariuri STIRILE nu mai conteaza asa de mult !
tine de noroc,inspiratie maxima si multa bafta pentru etapa vviitoare !!
Si poate k totusi ar trebuii sa ne unim putin fortele si sa scriem un memo sau lanseze aici un tabel cu semnaturi ceva sa scapam de alexandrescu cel putin k ma dispera si in acest sezon cu comentariile....depasea alonso si el zicea k e kovalainen nu il mai suport
p.s:acest concurs este exact cum ne-a promis mircea mester sezonul trecut,dar tine de noroc SI MULTAAA inspiratie !in concluzie:Multa sare si ceva mai mult piper !
tin sa-i felicit pe organizatorii acestui concurs,abia in aceasta etapa am inteles si eu treaba cu pariurile :) . sper ca in curand sa castig si eu niste premii !
va doresc tuturor,MULTA bafta si ceva mai multa inspiratie tuturor :) !
Enjoy !
Si in legatura cu castigatorul. O echipa groaznica: massa -20, S. Bourdais
-20, Rosberg 12. Cu o echipa de asta fara pariuri anul trecut erai la capat.
acum ma adresez redactiei automarket (nu mai trimit mailuri ca deja este jenant pentru mine). banuiesc ca ideea acestui concurs a fost sa atrageti un numar cat mai mare de vizitatori pe site zilnic din motive de publicitate. acuma ca pariurile "fac legea" cred ca din ce in mai putina lume va sta juma de zi pe automarket ca sa schimbe itemi pentru cateva puncte cand stiu ca la pariuri se joaca etapa.
Daca faceti un calcul o sa observati ca,chiar daca ar fi nimrit ieri pe Massa ca fiind castigatoru pole posionului si ar fi pariat 100 puncte ar fi obtinut 3500 puncte din pariuri,deci ar mai fi ramas 950 puncte castigate din pariuri si daca ne uitam la toate cotele care au iesit astazi o sa realizam ca nici macar adunate nu fac 950 puncte.Deci trebuie sa fie o eroare la mijloc.
Verificati! Nu e prima oara cand sunt probleme de soft aici.
Totusi nu ar strica o verificare .
Multumesc.
Sunt si eu curios ca toata lumea pe ce a pariat castigatorul de etapa de a juns la 1300pct.
Oricum partile nasoale ale chestiei asteia noi cu pariurile s-au vazut mai repede decat as fi crezut. Deja a devenit un joc de "bulan" (tipic romanesc) decat de strategie.
Oricum, e destul de dificil, parerea mea sa se faca modificari radicale acuma asa deodata insa ar fi bine daca pariurile nu ar mai conta asa mult. Solutii exista cu sutele, trebuie doar sa alegeti.
Cred ca pe termen lung concursul va avea de suferit pt ca deja se simte un sentiment de frustrare prin randul userilor care se preocupa mai mult de strategie. Ori, acesti useri, sunt cei care se preocupa cel mai mult de acest joc. Va rog sa nu mi-o luati in nume de rau, nu ma oftic sau ceva de genu' insa consider ca daca poti castiga atat de mult din pariuri ce rost mai are sa urmarim acele stiri punctate cu+2/+3.
problemele de anul trecut persista si nu au fost rezolvate. cand intrebi ce se intampla, administratorii nu au bunul simt sa raspunda. am participat la acest concurs pt. ca iubesc F1 si nu pt. premii, ca majoritatea (sper). vreau sa ma retrag.....nu merita !
E O ADEVARATA PROBLEMA cu pariurile, cat si cu MIKI ALEXANDRESCU ! Pariurile arata adevarata "inspiratie" a unora, mai neinspiratzi....si nu vreau sa jignesc pe nimeni...oricum, BRAVO CASTIGATORULUI, ca a reusit din echipa aia...sa faca ceva...... dar cred la fel cum au zis si alti useri....ca ar trebui sa conteze intr-o mai mica masura pariurile..... Cat despre MIKI, si VICTOR...... cred ca ar trebui sa se urce pe acoperisul TVR-ului....si sa incerce sa numere etajele, IN CADERE............ca bietzii de ei, inca n-au realizat ca suntem in 2008, si KOVALAINEN alearga pt McLaren, si nu pt Renault....... Cred ca cel mai debusolat a fost Coulthard...... ca nu mai stia cine-l depaseste, kovalainen sau Piquet :)) =))
"Este bine ca s-a redus numarul punctelor ce pot fi pariate !
Daca nu se mai poate elimina aceasta optiune, atunci cred ca ar fi bine sa se calculeze teoretic ponderea punctelor posibil acumulate din pariuri astfel incat sa nu depaseasca 20% din numarul maxim teoretic ce poate fi acumulat de un user.
De ce va spun acest lucru ? Pentru ca, spre exemplu inaintea startului sesiunilor de vineri (Q3+Q2) cel mai ridicat punctaj acumulat de un user a fost 427 (de Horted - cinste lui !)…
In urma acestor 2 sesiuni si a sesiunii de calificare, probabil se poate ajunge la 2000- 2300 (intr-un ipotetic caz fericit…). In urma cursei se mai pot aduna inca 1500 puncte si probabil castigatorul ar putea strange intre 3000i 4000 puncte… (nu am calculat la “sange†posibilitatile improbabile de a avea aceste puncte, dar teoretic asa ar trebui sa fie, daca nu chiar mai multe puncte acumulate…).
Atunci de ce sa lasam ca sa paota fi pariate 200 puncte ?
Spre exemplu “cineva†poate paria pe abandonul primului (sau a unuia din primili piloti) 100 puncte si daca se intampla abandonul va primi “bonus†100×20=2000 puncte…
Sa nu uitam ca mai are o rezerva de 100 puncte ce poate fi pariata la o alta rubrica… de unde mai poate aduna teoretic alte cateva sute de puncte…
Deci in total putem avea maxim 2500 puncte stranse din pariuri si nu cred ca mai conteaza faptul ca nu a colectat puncte zilnic din stiri (de unde au fost stranse - spre exemplu acum …doar 427 puncte) !
Se va observa dupa aceasta etapa ca s-a gresit dandu-se atatea puncte spre a fi pariate (la inceput, in regulamentul initial, se puteau paria toate punctele ce se acumulau in acea etapa…!).
Cred sincer ca 100 puncte vor fi suficiente pentru pariuri !!!
Oricum ar fi pentru aceasta etapa trebuie sa pariem aceste 200 puncte…si sper ca sa le iasa pariurile tot celor care au acumulat puncte traditional (ca anul trecut) !
Bafta si pe curand !"
Voi revenii cu exemplul meu personal.
Altfel doresc la toata lumea paticipanta la acest eveniment,initiat de automarket toate cele bune,cu respect.
Personal nu am fost de acord cu pariurile, cat despre pricepere... toti care-si dau cu parerea la inspiratie mea sa o lase mai moale. Poate multi nici nu erau nascuti cand urmaream eu formula1. Faptul ca am avut ghinion cu echipa si noroc la pariuri... asta e.
In mod normal si Massa si Bourdais ar fi iesit bine ca si Clasament. Sau poate toti care criticati v-ati dat seama din analize si stratageme ca Massa si Bourdais o sa abandoneze. Daca erati voi pe in locul meu mergeati pe burta. Urla invidia in voi. Pana la urma de cate ori sansa a jucat un rol important in cursele de F1?
Mai cititi din istoria F1 si pe urma sa aveti tupeul de a deschide gura!