Formula 1 a ajuns în Ungaria, pe circuitul Hungaroring de lângă Budapesta.
Prima sesiune de antrenamente libere tocmai s-a terminat, iar Carlos Sainz a fost cel mai rapid, cu un rezultat de 1 minut și 18.750 secunde. Max Verstappen a fost al doilea, la o diferență de 0.130 secunde, iar Charles Leclerc a stabilit al treilea rezultat al sesiunii.
Lando Norris a fost al patrulea, George Russell al cincilea, Sergio Perez al șaselea, Lewis Hamilton al șaptelea, Daniel Ricciardo al optulea, Esteban Ocon al nouălea, iar Fernando Alonso a completat topul 10.
via Formula 1
Sainz e pe damage limitation, mai un loc 5, un podium, dacă se poate, ciupeli de pe ici pe colo. Material de locotenent.
Verstappen, Hamilton si Alonso sunt pilotii top. Leclerc este cel mai rapid in calificari dar punctele se dau in cursa. Mai are de muncit pana sa-i ajunga pe cei trei.
Tactica cu pilot principal si locotenent este o prostie nedreapta. Ferrari trebuie sa-si lase pilotii sa se lupte pe circuit.
Rosberg și-a câștigat titlul și adio, l-a lăsat pe recordman să valorifice corectitudinea Mercedes, echipa care-și sabota mașina ca să nu bată la ochi cu diferența față de competitori. :)
Verstappen l-a bătut pe Hamilton conducând o mașină mai slabă, deci cei doi n-au cum să fie din aceeași clasă. Hamilton și Rosberg erau din aceeași clasă. Logica înainte de toate! Sainz e lăsat să-l încurce pe Leclerc în beneficiul celorlalte echipe, deci muuuuuuuuuuu.
Toti accepta ca Hamilton i-a fost net superior lui Bottas. Tocmai de aceea si pentru ca aveau o masina net superioara celorlalte, ar fi trebuit lasati sa concureze corect.
Dar sa vina un fan Mercedes-Hamilton sa dea sfaturi altora si lectii de corectitudine, cand in echipa asta ordinele de echipa au fost aplicate cu salbaticie, este deja prea mult.
Si sa nu uitam ca ordinele de echipa au fost inventate de Alfred Neubauer. Care ce sa vezi, era seful echipei ... Mercedes !
Trecand la subiect:
1. Ferrari nu au mai castigat titluri pentru ca nu au avut masina (2009, 2011, 2013 - 2016, 2019 - 2021), au avut masina dar n-au avut piloti (2017-2018), au dat-o in bara cu strategia (2010), au avut ghinion cu prostia lui Kimi si a lui Grosjean (2012). Anul asta au dat-o in bara cu strategia si cu pilotii. Leclerc a spus dupa cursa din Franta ca daca la final pierde titlul pt. mai putin de 32 puncte e din cauza lui. Baiatul stie ce spune.
Strategiile proaste nu justifica greselile facute de pilot. Tin minte ca in 2018 fiabilitatea a fost geniala atat pt. Ferrari cat si pt. Mercedes, monoposturile au fost apropiate valoric, la strategii ambele echipe au fost un dezastru. Hamilton a condus aproape perfect in schimb Vettel a gresit grav in Azerbaijan, Franta, Germania, Italia, Japonia si Statele Unite. A fost un titlu pierdut clar de pilot.
2.Red Bull si Mercedes au avut masini apropiate anul trecut. Verstappen a avut ghinion in UK si Ungaria dar a beneficiat de strategii mai bune si de un coleg care l-a ajutat. Bottas "s-a aparat" la Max senzational. Lewis si Max au fost la un nivel asemanator. Din pacate nu se poate spune acelasi lucru de Charles si Max.
3.In 2016 Hamilton a terminat la 5 puncte in spatele lui Rosberg si a avut mai multe victorii desi a avut o cedare de motor, 3 plecari din spatele grilei, a fost lovit de Nasr in China si de Bottas in Bahrain. Germanul nu a avut nici o problema majora. Sezon castigat clar pe noroc. Urmat de retragerea unui las.
In toate celelalte sezoane Hamilton l-a dominat pe Rosberg. In 2014 l-a depasit pe german de nenumarate ori inclusiv pe ploaie in Japonia.
Hamilton face parte din elita alaturi de Fangio, Clark, Lauda, Senna, Prost, Schumacher. Rosberg a fost un pilot bun si atat.
Diferenta dintre Hamilton si Rosberg era mai mare decat cea dintre Leclerc si Sainz.
4.Leclerc are un caracter frumos, este rapid in calificari si are talent. Insa face 4-5 greseli majore pe sezon si este naiv.
Sainz nu este la fel de talentat dar compenseaza prin munca si inteligenta.Spaniolul nu a venit la Ferrari sa fie sluga lui Leclerc.
Anul asta, amandoi au sansa porcului de Craciun la titlu. Lipsa ordinelor de echipa beneficeaza spectacolul. Nimic nu e mai frumos si corect decat o lupta intre doi piloti cu acelasi arme. Ce zic este valabil pt. toate echipele. Eu vreau lupta pe circuit, nu "Multi 21" , "Fernando is faster than you", "Valtteri it's James".
O noapte buna tuturor!!!
Leclerc este naiv pentru că ordinele de echipă i se aplică doar lui și numai el le respectă. Le-a spus ratonilor că Sainz îl ține degeaba și s-au câcâit câteva tururi până i-ai spus ăluia că-i panaramă. Leclerc deja își făcuse varză cauciucurile. Sainz, în schimb, n-ar fi ascultat niciun ordin de echipă, guys, I have better tyres, I feel much quicker, yadda-yadda. Deci, da, Leclerc e un copil naiv.
Hamilton e cel mai bun pilot. dacă are cea mai rapidă mașină. Nu interesează pe nimeni suferința ta că l-a bătut până și Rosberg.
Zici de Rosberg ca era las? Cand toata presa britanica era impotriva lui si era hartuit permanent de a trebuit sa isi inchida conturile pe retelele de socializare?
Las a fost Hamilton care dupa Malaysia 2016 acuza echipa ca il saboteaza, sau dupa Belgia 2012 cand publica pe Internet telemetria lui Button.
E usor sa inghiti gogoasa asta servita de rapandulele de britanici unde Hamitlon e infatisat ca un zeu. Ala nu face parte din nicio elita, cum nu face parte nici Vettel.
Las-o moarta cu replicile astea ca "nu vreau ordine de echipa, ci spectacol", Leclerc daca avea sustinerea pe care o merita, pe masura talentului sau, era acum peste Max in clasament, chiar si cu cele 2 cedari de motor. Dar na juniorul Sainz aduce milioanele de la Santander si e tare-n tata, trebuie ajutat :))
Sâmbătă: Leclerc - pole position
Duminică: Verstappen - câștigă Marele Premiu al Ungariei
:)
Leclerc este naiv pentru ca nu-si da seama cand o strategie este gresita. Sainz de multe ori este propriu strateg.
Paranoia pe care o au unii cu Sainz este mai penibila decat paranoia lui Costel cu Leclerc. STOP INVENTING!
Probabil Sainz e vinovat ca Leclerc intra in parapeti, greseste in fiecare sesiune pe ploaie, facea prapad cand pleca din mijlocul plutonului. Greseli pe care "mediocrul" Hamilton nu prea le mai face de prin 2012. Dar Leclerc este un "geniu" si Hamilton un "mediocru". Informati-va cand a fost ultima data cand pilotul lider a intrat in parapet pe pista uscata. Nici contestatul Vettel nu facea astfel de gafe.
Atitudinea lui Leclerc de dupa cursa a fost admirabila. In capul vostru insa exista doar sabotaj si alte prostii. Imi pare rau dar va meritati soarta.
L-a bătut de două ori pe Rosberg și a pierdut în 2016. Pe urmă l-a rupt pe nimeni Bottas.
Cine n-a suferit în perioada aia? În Q3 din calificări Mercedes obținea în medie o secundă în plus față de restul lumii pentru că echipă de uzină sau duzină și german mite.
Sunt fan "papaya" după cum ai ghicit. Dar ma pricep mai bine la f1 decât tine, doar atat. No ofense.
Hungaroring si Paul Ricard sunt exact la fel. De fapt, tu ești un biet ignorant.
Ai dreptate, toti conduc mai slab ca hamilton da' de cand nu mai are super monopost, tot ajunge in urma lor!:))) Tot extraterestrii l-au pus azi pe Russell in pol.:))
Ferrari nu a mai avut un monopost de titlu mondial de pe vremea lui Schumacher( kimi a fost constant si norocos, nu avea cel mai bun monopost). In cele 2 sezoane, 2017 si 18, au fost mai aproape de Mercedes doar in prima treime, dupa care mercedes le dadea 1,5 secunde pe tur.
Asta este primul an cand au cel mai bun monopost, mult peste mercedes si 0,4-0,5 peste RBR. Dar nu sunt fiabile, nu au inspiratie si nici strategi, iar Leclerc nu face fața presiunii. Sainz este mult mai eficient, mai matur si asta poate face diferenta.
Asa ca inchide gura ca faci praf.
„Știu că sunt prost dar când mă uit în jur prind curaj”- Ion Creangă
Creangă se referea la el însuși. Un prost oarecare se poate uita în jur până amețește.
Verstappen v-a arătat ce înseamnă un pilot peste medie, iar Mercedes a umilit Ferrari cu o mașină mai lentă. Echipa de Crengi i-au făcut-o iar lui Leclerc. Sainz a reușit 0 depășiri pentru că băiatul lui tata.
Incredibil ritm de cursa a avut Max cu toate problemele....
Poate cu noul motor au mai deblocat si ei cativa cai, ma tot satur sa aud ca Ferrari, mai deblocheaza cativa cai pe motive de fiabilitate..
Recunosc ca ma uit si pe site-ul lor.
Strategia celor de la Ferrari??? mai bn sa spuna fanii lor.
Mercedes a revenit in joc.
Forzza Red Bull.
Avem manager prostovan
Care la cum îl trece pe el capu
Vor reuși, prmit: nici pe d....!
A terminat două locuri sub Russell pentru că Ferrari.
Sainz n-a livrat nimic și a terminat în fața lui Leclerc pentru că Ferrari.
Bravo Verstappen, bravo Hamilton, pentru pilotaj, bravo Red Bull, bravo Mercedes, pentru că au arătat astăzi de ce sunt cele mai valoroase echipe ale ultimilor 12-13 ani.
Probabil durere este fff mare....
Învață copile să despărți firul în 14 că așa de orgoliu riști să vezi numai ce/cum îți convine ție!
Tu cu-ai tăi nemți pe suflet murdari,
Bucuroşi precum căţeii,
Considerându-vă a fi cei mai tari.
Datorită obrazului vostru care...
Proaspăt ras sau mai păros,
Mai urât sau mai frumos,
Se acceptă - bucuros -
Numai să nu fie...gros
Așa că ia și te mai spovedește-te că mândria e mama păcatelor, să știi!