F1 Azerbaidjan: Charles Leclerc încheie pe primul loc a doua sesiune de antrenamente libere

de Alexandru Monenciu
Sambata, 11.06.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Charles Leclerc a fost cel mai rapid în a doua sesiune de antrenamente libere. Pilotul monegasc a fost urmat de Sergio Perez și Max Verstappen.

În a doua sesiune de antrenamente libere, piloții au ieșit pe pneuri medii, iar Charles Leclerc a stabilit cel mai rapid timp al zilei, cu 1 minut și 43.806 secunde. Verstappen a fost al doilea cel mai rapid, la o distanță de doar 0.030 secunde.

După aproximativ 30 de minute, monoposturile au fost încălțate cu pneuri soft, astfel că piloții au putut forța ceva mai tare. Și în aceste condiții, monegascul de la Ferrari a fost cel mai rapid, stabilind un timp de referință de 1 minut și 43.224 secunde.

Imediat după, Leclerc a greșit în virajul cu numărul 7 și a fost cât pe ce să lovească parapetul.

Sergio Perez, care a fost pilotul "de bătut" în prima sesiune de antrenamente, a fost acum al doilea, la o diferență de 0.248 secunde în spatele lui Leclerc. Max Verstappen, liderul campionatului, a stabilit al treilea rezultat al zilei.

Carlos Sainz nu a stabilit un timp cu pneuri soft, astfel că pneurile medii l-au trimis pe poziția a 5-a, în spatele lui Fernando Alonso.

George Russell a încheiat sesiunea pe 7, Yuki Tsunoda pe 8, Esteban Ocon pe 9, iar Lando Norris pe 10.

Lewis Hamilton a reușit un rezultat de locul 12.

via Formula 1

Comentarii (10)

  • Țopăiala își va spune cuvântul în cursă! În calificări vor rezista toți că-i de scurtă durată, important este să nu ajungă în parapeți.
    7 1
  • Bentley boy
    Perez - 332 km/h
    Leclerc - 327 km/h
    2 2
  • Costel
    Charles L'echec, exprimandu-si frustrarea prin radio, in deja notoriile sale vocalize, despre o posibilă problemă la motor în FP2:
    „Deci, o pierdere de putere este normală?”

    Inginerul său de cursa, dupa o atenta analiza, l-a asigurat că nu există nicio problemă, răspuns care, l-a lăsat extrem de confuz pe monegasc.

    ...dupa incheierea FP2, acelasi L'echec:
    „Nu a fost nicio problemă cu unitatea de propulsie, eu am uitat că am schimbat ceva. Nu a fost nimic [greșit] acolo.”

    P.S. L'echec, aceleasi standarde reduse....
    5 8
  • Daniel Popescu
    2022 Azerbaidjan Grand Prix FP3

    POS Driver Team Time Laps
    1 Sergio Perez Red Bull 1:43.170 18
    2 Charles Leclerc Ferrari 0.070s 19
    3 Max Verstappen Red Bull 0.279s 14
    4 Carlos Sainz Ferrari 0.426s 19
    5 Lando Norris McLaren 1.248s 13
    6 Daniel Ricciardo McLaren 1.306s 19
    7 Pierre Gasly AlphaTauri 1.321s 21
    8 George Russell Mercedes 1.403s 17
    9 Esteban Ocon Alpine 1.515s 15
    10 Sebastian Vettel Aston Martin 1.519s 18
    11 Fernando Alonso Alpine 1.672s 14
    12 Lewis Hamilton Mercedes 1.675s 19
    13 Lance Stroll Aston Martin 1.709s 17
    14 Guanyu Zhou Alfa Romeo Racing 1.743s 18
    15 Kevin Magnussen Haas 1.749s 17
    16 Yuki Tsunoda AlphaTauri 1.794s 20
    17 Alex Albon Williams 2.309s 17
    18 Mick Schumacher Haas 2.362s 19
    19 Valtteri Bottas Alfa Romeo Racing 2.404s 17
    20 Nicholas Latifi Williams 2.900s 17
    0 1
  • M-am liniștit...
    Ferarri contează doar cu un pilot, și ăla fără o echipă capabilă. Să nu uităm de motoarele care fac probleme după prima "revizie" sau de setările "inspirate" care toacă pneurile în primele zece tururi.
    Parcă am mai trăit o "eră" când și-au cam tăiat singuri craca?! :(
    4 4
  • Ferrari
    Pe mine mă îngrijorează rău de tot Mercedes: "vin tare de tot din spate!"
    6 2
  • În calificări se vede mai bine pilotul. În cursă intervine „strategia” echipei care-i vitală, și aici avem Ferrari. În primii ani îi cerea să-i dea locul lui Vettel că-i campion. Când campionul s-a simțit depășit a schimbat tabăra și a spionat pentru Mercedes și Red Bull pentru ași asigura un loc pe grilă. Acum a venit un pilot cu tată influent care vrea să-și vadă fiul câștigând că se poartă(vezi Hamilton tată-fiu, Verstapen tată-fiu). Leclerc n-are așa sprijin(tatăl a decedatcând era în F2) așa că-l vor face ăștia din strategie să regrete că a semnat contractul multianual cu „Ferrari echipa care nu se refuză”. Succes Charles dar ai greșit când na-i cerut schimbarea inginerului de cursă. Greșeala n-a fost greșeală și se va repeta. Întreabă-l pe Kimi că el știe cum e. Ăia care te critică, Damon Hil, Ralf Schumacher sunt piloți care au dorit să ajungă la Ferrari și na-u reușit.
    2 10
  • Na-i na-u
    @X,
    Ce se mai chinuie ăștia sa organizeze curse, ce conteaza fiabilitatea, strategia, rezistenta si indemnarea pilotilor în cursa, sa se decerneze titlul cu rezultatele dupa 3-4 tururi în calificari! Iar la echipe sa câștige cea care are (setarea) "party mode" cea mai agresiva.
    4 2
  • Ai făcut româna cu Nica Hakkinen?
    5 1
  • @Costele
    Aceeași frustrare pe capul tău... mai rău decât americanii pe capul rușilor. :))))
    5 9

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru