2022 este anul marilor schimbări în Formula 1, în contextul intrării în vigoare a unui nou regulament. Sesiunile de teste din pre-sezon sunt tot mai aproape, astfel că echipele anunță, una câte una, data prezentării monoposturilor cu care vor concura în acest an.
Cum Honda s-a retras din Marele Circ, AlphaTauri va avea în 2022 un motor furnizat de RedBull Powertrains, o nouă divizie înființată de echipa austriacă (a cumpărat drepturile intelectuale ale Honda). Cu noul monopost AT03 vom face cunoștință în 14 februarie.
Pierre Gasly, care vine după un sezon 2021 foarte bun, și Yuki Tsunoda vor concura în continuare pentru AlphaTauri.
Tot în luna februarie, dar în 21, vor prezenta monopostul de specificație 2022 francezii de la Alpine. Nici aici nu există modificări în ceea ce privește piloții, Fernando Alonso și Esteban Ocon fiind coechipieri pentru al doilea an consecutiv.
În 2021, Alpine a terminat pe locul 5 în clasamentul constructorilor. Ocon a înregistrat prima sa victorie pentru echipa franceză, în Marele Premiu al Ungariei, iar Fernando Alonso a reușit un podium în Qatar.
Primul după ani buni.via Formula 1
sper sa gasesc intelegerea necesara pentru a deveni, pentru prima oara, si off-topic pe acest forum....
Ferrari a decis sa ofere captivanta acustica a noului propulsor calibrat special pentru F1-75, amploarea si profunzimea pe care o degaja creatia lui Wolf Zimmermann fiind incontestabila inca de la primele acorduri:
https://youtu.be/J-0iLAfboVU