Europa, antrenamente 1: Rosberg, cel mai bun timp al Valencia
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Mercedes GP a început în forţă Marele Premiu al Europei şi a stabilit cel mai bun timp în prima sesiune de antrenamente prin Nico Rosberg, datorită utilizării noului sistem de ventilaţie de tip F-duct.
După activarea sistemului, germanul a reuşit să câştige lupta pe care a dus-o pe tot parcursul sesiunii cu cei doi piloţi ai echipei McLaren, Lewis Hamilton şi Jenson Button terminând în cele din urmă pe locurile doi şi, respectiv, trei.
Rosberg a fost cronometrat cu 1:41.175, fiind cu aproximativ două zecimi de secundă mai rapid decât rivalii de la McLaren. Robert Kubica (Renault) şi Felipe Massa (Ferrari) au completat topul primilor cinci piloţi, în timp ce Red Bull Racing a ocupat doar locurile şase şi şapte prin Sebastian Vettel şi Mark Webber. Septuplul campion mondial Michael Schumacher a ocupat locul opt la peste o secundă în spatele coechipierului său Rosberg, în timp ce Fernando Alonso (Ferrari) şi Rubens Barrichello (Williams) au completat topul primilor 10 piloţi.
Unul dintre punctele de referinţă ale sesiunii a fost Alonso, care a utilizat câteva autocolante pe monopostul Ferrari pentru ca inginerii să analizeze temperatura spatelui monopostului, echipat cu un nou sistem de evacuare.
Singura întrerupere a sesiunii a fost cauzată de Bruno Senna, care a pierdut una dintre oglinzi pe circuit.
Christian Klien l-a înlocuit pe Karun Chandhok în celălalt monopost Hispania, însă a avut probleme la cutia de viteze şi la axul cardanic. Un alt pilot de rezervă care a participat la antrenamente a fost Paul di resta, care l-a înlocuit la Force India pe Adrian Sutil.
Incorect si din cauza asta am reusit sa acumulez 0 puncte.
Pentru astfel de situatii ar trebui sa gasiti o rezolvare.
Multumesc!
trebuie sa aduceti cat mai multe puncte posibile pana la Silverstone
Intr-adevar, di Resta l-a inlocuit pe Sutil si nu pe Liuzzi, asa cum gresit am mentionat in stirea respectiva. Imi cer scuze pentru aceasta greseala.
Consideram ca nu ar fi corect sa acordam pilotului titular puncte pe care nu le obtine pentru ca nu se afla pe circuit.
Poate ca mai interesant era sa se mentioneze dc si Schumi a avut functional pe monopost F-duct fiindca diferenta fata de Rosberg e enorma...
Ce ziceti? Analizati si trageti concluzia.
;)
Citez stirea de pe Autosport:
"Di Resta to drive again in Valencia
By Jonathan Noble Monday, June 21st 2010, 12:45 GMT
Paul di Resta will return to Formula 1 action for Force India at this weekend's European Grand Prix at Valencia, after sitting out the last three events.
The Scotsman had been expected to take part in most Friday morning sessions this year as the team evaluates his potential for a race seat with it in 2011.
He was always due to sit out Monaco, because of the need for race drivers to get as much track time as possible, but the introduction of Force India's F-duct in Turkey forced a change to plans.
With Vitantonio Liuzzi and Adrian Sutil needing to optimise the system to their liking, Force India decided it best that di Resta remain on the sidelines for the Istanbul and Montreal races.
However, with the F-duct now working well, di Resta will return for FP1 in Valencia - standing in for Sutil because Liuzzi has never driven the track before.
Di Resta will continue driving at the British Grand Prix too, where he stand in for Liuzzi during FP1. "
DECI ...
restul e can can si ... probleme la limba engleza.
O sa mai citesc regulamentul, poate e trecut acolo ca acest concurs se adreseaza numai cunoscatorilor de limba engleza; oricum limba oficiala in Romania este romana
Tu ai dreptate in principiu insa daca ai urmarit atent de la inceput concursul ai observat ca regulamentul a fost incalcat cel putin o data (cazul Schumacher cu ordinea pilotilor introdusa gresit si imposibilitatea de a mai repara ceva dupa datorita softului care gestioneaza F1 Champ.
Ba mai mult, acolo unde in regulament nu se precizeaza clar cum se trateaza o situatie, este cazul situatiilor cand apar piloti (di Resta, Klien, Yamamoto) care inlocuiesc unii titulari ai echipelor se aplica niste reguli pe care le stabilesc organizatorii dupa bunul lor plac.
De ce? Simplu ... Softul care gestioneaza F1 Champ e slabutz rau si nu stie sa trateze astfel de situatii.
Si acum ajungem la problema: daca vrei sa nu te frigi cu un pilot titular care e inlocuit de un alt pilot la un eveniment din cadrul unui MP trebuie sa cunosti EXACT situatia "de pe teren".
Si cum toate stirile publicate pe sectiunea F1 sunt preluate si traduse "aproximativ" de pe diverse site-uri cel mai bine e sa urmaresti direct acele site-uri.
Altfel te vei lovi de problemele cu engleza ale celor care fac traducerile de pe acele site-uri.