Sebastian Vettel a fost nevoit să se retragă din Marele Premiu al statului Bahrain în turul de formare, în urma unei probleme la unitatea de propulsie.
O analiză realizată de inginerii Scuderiei Ferrari a evidenţiat că motorul a cedat din cauza unei erori software de electronică, care a determinat o problemă în momentul în care germanul a rulat la turaţie mică. Acest lucru a avut ca efect o defecţiune la o valvă.
Din acest motiv, Vettel nu mai are posibilitatea de a folosi această unitate de propulsie şi în China, astfel că Ferrari va fi nevoită să apeleze deja la cel de-al doilea motor cu combustie internă din cele cinci permise de regulament pe parcursul acestui sezon.
Între timp, echipele au trimis o scrisoare comună forului mondial şi lui Bernie Ecclestone în care anunţă că nu sunt de acord cu nouă propunere pentru sistemul de calificări, care prevede o adunare a celor mai buni doi timpi din fiecare segment. În plus, echipele solicită revenirea la formatul calificărilor de până în 2015.FIA şi Ecclestone sunt împotriva revenirii la vechiul format, însă în cazul în care nu vor accepta propunerea echipelor calificările se vor desfăşura şi în China după sistemul eliminatoriu implementat în acest an şi criticat vehement de echipe, piloţi şi fani. Votul decisiv va avea loc în cursul zilei de joi.
Via Autosport, Motorsport
P.S. Cat frustrare au anumite persoane...
2. Batalia din F1 se la nivel de software, Mercedes AMG utilizeaza (nu si pentru echipele client) o mapare foarte agresiva valabila un singur tur, de aici diferenta mare in calificari.
3. Problemele la Mercedes cu ambreiajul sunt de conceptie, nu este o defectiune. Pentru asta au creat un departament special care sa remedieze problema.
4. In regim de cursa, diferenta dintre Ferrari si Mercedes este cam de 0,2 secunde pe tur, in functie de temparatura. Daca temperatura pistei este mai scazuta, Mercedes va performa mai bine.
5. Unitatea MGU-K de la Mercedes incarca mai repede si cu un randament superior comparativ cu Ferrari, un factor fiind conceptia diferita a camerei de ardere ce genereaza mai multa caldura la Mercedes.
5 idei de articole pentru site!
Problema nu se afla in subiecte. Ele exista. Oamenii sunt problema.
De aici poti specula: lipsa lor, plata lor, determinarea etc.
Nu este mapare, este un fel de boost software.
P.S. Cat despre randament, te rog nu folosi acest cuvant... te rog eu mult. Marea majoritate a fanilor de aici, nu au terminat nici liceul, nu putem sa discutam despre randament, eficienta si setari software cu niste cimpanezi. De aia nici nu vezi articole despre asa ceva, aici. In alte parti, ah este cu totul altceva. Sa vezi explicatiile tehnice ale lui Giorgio Piola!
Bune analizele lui Piola.