Bernie Ecclestone a anunţat marţi semnarea unui important contract de publicitate cu compania aeriană Emirates. Arabii vor deveni "partenerul global" al Formulei 1 pentru următorii cinci ani, iar publicaţia britanică Financial Times susţine că valoarea investiţiei pe durata înţelegerii se ridică la 200 de milioane de dolari.
Logo-ul Emirates va fi vizibil proeminent pe 15 dintre cele 19 circuite incluse în calendarul competiţional, inclusiv la Silverstone, Monza şi Interlagos.
De asemenea, Ecclestone a exclus posibilitatea adăugării unui al 20-lea Mare Premiu ca înlocuitor pentru cursa americană de la New Jersey care a fost amânată pentru 2014. Chiar dacă a existat un interes din partea circuitelor de la Algarve din Portugalia şi din Franţa, britanicul afirmă că este prea târziu pentru a ajunge la o înţelegere, întrucât noul sezon începe peste numai o lună. "Sunt dezamăgit că nu s-a întâmplat înainte, dar nu poţi să introduci (n.r - o nouă cursă) dintr-o dată", a explicat el.Nu în ultimul rând, Ecclestone a vizitat în această săptămână circuitul de la Soci, care va găzdui prima ediţie a Marelui Premiu al Rusiei în 2014, iar reacţia acestuia cu privire la lucrările de construcţie a fost una pozitivă. "A fost bine. Am fost impresionat de ceea ce au făcut", a declarat el.
Via Formula1, SkySports, James Allen
Comentarii (0)