Situaţia s-ar putea schimba însă radical în Marele Premiu al Malaysiei de la sfârşitul săptămânii viitoare, întrucât cursa de la Sepang se desfăşoară aproape de fiecare dată în condiţii de temperatură şi umidate extreme.
Acest lucru va solicita în mod intensiv sistemul de răcire, o componentă a cărei importanţă a crescut semnificativ după introducerea noilor unităţi de propulsie cu motoare turbo V6 de 1.6 litri şi două sisteme de recuperare a energiei.
"Un nou Mare Premiu, noi probleme. În Malaysia va fi o cursă mai dificilă decât la Melbourne.
De fapt, la Sepang începem de la zero din cauza umidităţii ridicate şi a temperaturilor, care mă îndoiesc că vor coborî sub 35 de grade. În astfel de circumstanţe, răcirea eficientă a unităţii de propulsie va reprezenta o problemă. Va trebui să facem modificări la monopost pentru a rezolva această problemă", a declarat Niki Lauda, preşedintele celor de la Mercedes. O opinie similară are şi directorul de motorsport Toto Wolff, care anticipează că principalul obiectiv al fiecărei echipe va fi realizarea unui sistem de răcire eficient."Cred că toate echipele încearcă să realizeze cel mai eficient sistem de răcire. Fiecare test sau weekend de cursă a fost mai dificil decât ne aşteptam, aşa că va fi dificil să gestionăm căldura din Malaysia", a precizat austriacul.
Cu mai mult de o săptămână înaintea Marelui Premiu al Malaysiei, prognoza meteo furnizată de serviciul AccuWeather indică temperaturi maxime de 33 de grade, dar şi furtuni în cursul zilelor de sâmbătă şi duminică, atunci când vor avea loc calificările şi cursa.
Via GMM
Aaaa,acum ne gandim la marea lor inovatie cu micro tuburile alea pentru racire?Aha...parca vad ca nici alea nu le mai functioneaza acum!Sper sa nu se adevereasca ironiile mele.....
P.S.sunt fan ferrari de mult...prea mult timp,spun asta pentru a nu crede cineva ca am ceva cu Scuderia,dar sa fim realisti,daca noi nu suntem critici cu ei si nu privim realitatea asa cum este,atunci cine?!