Ultimul Mare Premiu al sezonului, care se va desfăşura pe circuitul de la Interlagos în perioada 23-25 noiembrie, va oferi echipelor posibilitatea de a evalua pentru prima oară pneurile pe care Pirelli intenţionează să le furnizeze anul viitor.
Forma şi compoziţia pneurilor vor rămâne în mare parte la fel ca cele utilizate în prezent, însă cauciucurile vor fi mai rigide, element care va influenţa semnificativ comportamentul acestora pe circuit. Tocmai de aceea, este foarte posibil ca echipele să fie nevoite să modifice designul monoposturilor în funcţie de caracteristicile cauciucurilor, astfel că evaluarea acestora va fi esenţială.
Pirelli va furniza pentru fiecare pilot două seturi de pneuri de specificaţie 2013 care vor putea fi folosite în cele două sesiuni de antrenamente libere de vineri de la Interlagos."Forma nu este schimbată dramatic, dar modul în care pneul se va mişca sub presiune va fi diferit.
Aşa că forma acestora se va schimba sub presiune şi trebuie să înţelegem ce se întâmplă. De asemenea, vor exista noi tunele de vânt care să reprezinte noile pneuri", a declarat Ross Brawn, şeful echipei Mercedes.Echipele care vor fi implicate în lupta pentru cele două titluri mondiale în ultima cursă a sezonului vor trebui însă să renunţe la o parte din pregătirea pentru Marele Premiu în cazul în care vor evalua noile pneuri ale producătorului italian.
Via Pirelli
Practic toate datele adunate anul acesta sunt egale cu 0.... interesant... un nou campionat in fiecare an...
quote "însă cauciucurile vor fi mai rigide, element care va influenţa semnificativ comportamentul acestora pe circuit' unquote.
Suna binisor, poate daca or fi mai rigide or incepe si ele sa semene a cauciucuri de curse.