Forul mondial a avertizat că va accepta amânarea interzicerii tehnologiei până la debutul sezonului 2015 în cazul în care cele 11 echipe ajungeau la un acord comun potrivit căruia să nu depună contestaţii tehnice la finalul curselor împotriva celor care foloseau suspensia activă FRIC.
Potrivit unor informaţii dezvăluite de publicaţia Autosport, Force India, Marussia, Sauber şi Caterham nu au fost de acord cu această soluţie şi au susţinut că ar putea contesta legalitatea monoposturilor rivale chiar începând cu Marele Premiu al Germaniei de la sfârşitul săptămânii viitoare.
Prin urmare, celelalte şapte echipe sunt determinate să renunţe la suspensia activă FRIC pentru a evita pericolul unei descalificări din clasamentul cursei.
Cele mai multe echipe au renunţat la această tehnologie şi în testele din această săptămână de la Silverstone, pentru a observa schimbările în ceea ce priveşte pilotajul şi performanţele.FRIC este un tip de suspensie activă care este controlată prin intermediul unui sistem hidraulic, iar rolul acesteia este să menţină constantă garda la sol a monopostului pentru o performanţă mai bună. Numele FRIC provine de la Front and Rear Interactive Control, ceea ce în limba română s-ar traduce textual prin "control interactiv pentru partea din faţă şi din spate".
Aproape fiecare echipă de pe grila de start foloseşte o astfel de suspensie activă, însă cele mai performante soluţii au fost dezvoltate de Mercedes şi Red Bull Racing. Aceste două echipe afirmă însă că performanţele nu vor fi influenţate semnificativ de eliminarea suspensiei FRIC.
Via Autosport
Echipele vor renunta la suspensia FRIC de FRICA nu de teama. De TEAMA renuntau daca se numea suspensia TEAMC.