Totuşi, echipele nu au avut timp să discute despre metodele prin care ar putea reduce costurile începând de anul viitor, un element esenţial pentru ca echipele independente precum Lotus, Sauber şi Force India să fie capabile să supravieţuiască.
Tocmai de aceea, FIA a decis să invite echipele la o nouă discuţie pe marginea acestui subiect, care urmează să aibă loc în 18 decembrie. Jean Todt, preşedintele FIA, şi-a exprimat speranţa că preţul motoarelor va fi mai mic, însă a apărut şi o soluţie alternativă: banii din drepturile TV care ar fi trebuit să ajungă la Caterham şi Marussia să fie distribuiţi celor trei echipe (Lotus, Sauber şi Force India) care traversează dificultăţi financiare.
Până atunci, Consiliul Mondial al FIA urmează să aprobe miercuri eliminarea dublării punctelor pentru ultima cursă şi renunţarea la planul privind plecarea de pe loc după ieşirea Safety Car-ului de pe circuit.
De asemenea, există informaţii potrivit cărora calendarul primelor patru curse din sezonul 2015 va suferi modificări minore în privinţa datelor de organizare.Nu în ultimul rând, FIA va primi un raport cu privire la circumstanţele accidentului suferit de Jules Bianchi în Marele Premiu al Japoniei din partea unei comisii din care fac parte şi Ross Brawn şi Stefano Domenicali.
Comentarii (0)