Spre deosebire de anul trecut, când au existat patru astfel de sesiuni, sezonul 2015 va beneficia de numai două sesiuni, care vor avea loc pe circuitele din Spania şi Austria la câteva zile după Marile Premii respective.
Fiecare sesiune va avea loc pe parcursul a două zile, însă zilele exacte nu au fost încă anunţate. De asemenea, echipele trebuie să folosească piloţi tineri în două dintre cele patru zile de teste.
Regulamentul Safety Car-ului virtual a fost publicat
La rândul ei, FIA a detaliat regulamentul Safety Car-ului virtual, care va fi aplicat atunci când se impune apariţia steagului galben dublu fără necesitatea intervenţiei din partea maşinii de siguranţă.
Într-o astfel de situaţie, piloţii sunt obligaţi să respecte un anumit timp minim în fiecare sector al comisarilor de cursa şi să aştepte mesajul de confirmare al FIA că perioada Safety Car-ului virtual se încheie.
Astfel, dublul steag galben va fi înlocuit cu steagul verde la 10-15 secunde după anunţul FIA.Piloţii care nu respectă timpul minim pe fiecare sector al comisarilor vor fi penalizaţi, însă forul mondial nu oferă detalii despre natura pedepselor, acestea urmând astfel să rămână la latitudinea comisarilor de cursă.
Via Red Bull Racing, Autosport
Comentarii (1)