Nu mai puţin de trei echipe consideră că cea mai simplă soluţie este ca Pirelli să revină la pneurile folosite anul trecut, întrucât acestea nu au avut niciun fel de defect.
"În 2012 nu aveam această problemă. Prin urmare, dacă aceasta este o specificaţie cunoscută şi durabilă, te-ai gândi că reprezintă cea mai uşoară soluţie", a declarat Martin Whitmarsh, şeful McLaren.
"Cel mai logic ar fi să revenim la pneurile care au funcţionat bine pentru ei.
Pneurile pe care le-au furnizat anul trecut nu au avut astfel de probleme. Trebuie să găsească o soluţie, indiferent că aleg pneurile de anul trecut sau le modifica pe acestea", a precizat şi Christian Horner, şeful celor de la Red Bull."Una dintre soluţii este să revenim la compoziţia de kevlar de anul trecut. Nu ştiu ce au pe stoc şi cât de repede le pot produce. Weekendul viitor avem un circuit cu o altă configuraţie şi trebuie să aflăm care sunt cauze acestor incidente", a declarat şi Eric Boullier, şeful Lotus.
În plus, Ferrari şi Red Bull consideră că testul pentru tineri piloţi din 17-19 iulie ar trebui înlocuit cu un test cu pneuri Pirelli efectuat de piloţii titulari, mai ales că acesta este programat tot pe circuitul de la Silverstone."Ideea mea este să testăm aici la Silverstone în ceea ce ar fi trebuit să fie testul pentru tineri piloţi.
Mi-ar plăcea să folosim piloţii titulari. Ar fi ceva prin care toţi am avea beneficii", a precizat Stefano Domenicali, şeful Scuderiei Ferrari."Urmează un test pentru tineri piloţi în următoarele săptămâni, dar poate ar trebui să-l deschidem pentru piloţii titulari sau să folosim piloţi care pot da feedback pentru Pirelli", a adăugat şi Horner.
Formula 1 are programată pentru miercuri o întrunire a Comitetului Sportiv, iar Pirelli a fost invitată să-şi spună opinia despre noile probleme pe care le are cu pneurile.
Comentarii (5)