Astfel, inginerii nu vor mai putea transmite informaţii piloţilor nici în privinţa setările ambreiajului sau a altor componente la start.
Potrivit unei surse citate de jurnalistul britanic Adam Cooper, acest lucru va avea o influenţă semnificativă asupra procedurilor de start. Acesta susţine că există inclusiv riscul ca piloţii să rămână blocaţi pe grilă în momentul startului, întrucât anumite setări trebuie realizate de la boxe.
"Principala durere de cap este turul de formare. Motorul, pneurile, frânele şi gestionarea ambreiajului pe parcursul acestui tur necesită mult sprijin din partea inginerilor pentru ca monopostul să ajungă pe grila de start în condiţii optime.
Munca piloţilor în acest interval de timp este uriaşă. Inteligenta piloţilor nici nu este importantă aici, întrucât setările sunt calculate în timp real în timpul turului de încălzire.""În cel mai bun caz vom avea starturi slabe, iar în cel mai rău caz monoposturile vor rămâne blocate pe grilă. Ar putea fi interesant pentru prima situaţie, dar a doua opţiune are potenţialul de a fi complet greşită. Cred că suntem cu toţii mulţumiţi să nu mai antrenăm piloţii, dar pasul actual este prea mare", a precizat sursa.
Cele 11 echipe se vor reuni joi în Singapore împreună cu reprezentanţii FIA pentru a discuta pe marginea acestui subiect.
Via Adam Cooper
Comentarii (1)