Echipele planuiesc reintroducerea sistemul KERS in 2011

De Daniel Popescu
Publicat Vineri, 02.04.2010
Echipele intentioneaza sa reintroduca sistemul KERS in Formula 1 incepand din sezonul 2011, o decizie preliminara in acest sens urmand sa fie luata vineri.

Reprezentatii echipelor din Formula 1 se vor reuni vineri dupa-amiaza la Sepang intr-o sedinta menita sa aduca mai multe clarificari in privinta regulamentului tehnic pentru sezonul 2011.

Echipele sunt dornice sa faca o serie de modificari dupa criticile aduse pentru lipsa de spectacol din acest sezon, cand numai ploaia de la Melbourne a imbunatatit calitatea Marilor Premii.

Unul dintre cele mai importante puncte pe agenda de lucru a echipelor este reintroducerea sistemului KERS in Formula 1 incepand din sezonul 2011. Tehnologia este inca prezenta in regulamentul tehnic, insa a fost abandonata de toate echipele cu scopul de a reduce cheltuielile. Totusi, KERS ar putea spori numarul de depasiri, mai ales ca dublu-deflectoarele vor fi interzise de anul viitor.

Pana in acest moment, team-urile nu au stabilit daca sistemul KERS va fi dezvoltat de fiecare echipa in parte in mod independent sau daca va exista un furnizor unic, si nici care va fi puterea exacta pe care o va oferi aceasta tehnologie.

Pe langa sistemul KERS, echipele vor discuta si despre alte modificari de ordin tehnic ale monoposturilor, in special de natura aerodinamica.

Comentarii (4)

  • NeoGalaxy
    Au spatiu de el, sper sa nu fie un difuzor unic totusi pentru ca fiecare l-a dezvotat cum a stiu mai bine, sunt deja 2 variante, si poate ajuta in efectuarea mai multor depasiri deci este bine venit. Dar sa-l foloseasca toti nu sa fie doar 2 echipe cu el, ca anul trecut. (care il foloseau in mod curent adica).
    2 0
  • NeoGalaxy
    "difuzor" ma gandeam la distribuitor :)))))
    0 0
  • pro si contra..
    Daca va fi unic si il vor avea toti..greu de spus, cu siguranta majoritatea vor folosi kers la start, deci in acea faza va fi remiza, ramane de vazut cum va functiona fiabilitatea fiecarui monopost iar pilotii cum vor reusi sa se adapteze si sa-l foloseasca in cursa. Din punctul meu de vedere nu se prea integreaza in tema pilotajul clasic. Insa cine stie, pana la urma daca masina evolueaza ar trebui sa se-ntample acelasi lucru si cu interactiunea om-masina. Parca nu mi-ar place sa ajungem la genul de pilot care sa nu faca altceva decat sa apese niste butoane. Este o tema de dezbatut pe viitor.
    5 0
  • Sa nu uitam ca a functionat bine la Ferrari si McLaren, in a doua parte a anului trecut.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru