Producătorul italian de pneuri este preferatul lui Bernie Ecclestone datorită sumelor de bani investite în publicitate şi nu apreciază propunerea Michelin de a furniza pneuri cu o durată mai mare de viaţă.
Cu toate acestea, echipele de top fac presiuni în spatele uşilor închise pentru ca Ecclestone să accepte oferta de la Michelin. "Există mai multe persoane care i-au transmis acest lucru lui Ecclestone", a declarat o sursă din cadrul unei echipe pentru postul de televiziune BBC.
Echipele sunt nemulţumite de exploziile de pneuri de la Spa-Francorchamps, dar şi de modul în care Pirelli a reacţionat. Pe de o parte, echipele consideră că pneurile ar trebui să reziste fără impunerea unor presiuni mai mari, iar pe de altă parte piloţii sunt nemulţumiţi că nu mai au dreptul să critice cauciucurile în public.Cea mai mare nemulţumire a piloţilor este însă că pneurile pot fi utilizate la capacitate maximă doar 2-3 tururi, după care trebuie să concureze prudent pentru a le menţine în viaţă până la intrarea la boxe. "Am convenit să continuăm discuţiile cu Pirelli, dar nu asta este principala problemă. Întrebarea este dacă ar putea produce pneurile pe care le vrem dacă li s-ar cere asta", a declarat un pilot de top care a preferat să rămână anonim.
Pe de altă parte, alte surse exclud posibilitatea ca Ecclestone să cedeze presiunilor. "Contractul va merge la cel care va licita mai mult. Aşa funcţionează lumea", a precizat o sursă.
Michelin a afirmat că doreşte să furnizeze doar pneuri cu jante de minim 18", întrucât acestea oferă o corespondentă mai mare cu cele folosite în industria maşinilor de serie.
Via BBC Sport
Fiecare sa le faca cum vor, sa tina cat vor, iar bataia sa existe pe circuit intre pneuri, nu in spatele usilor inchise, cum e acum.