Echipele cer clarificari in privinta eleroanelor
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Cele doua echipe au dezvoltat eleroane spate mult diferite ca design fata de cele de anul trecut, in timp ce restul echipelor nu au schimbat foarte multe lucruri in aceasta privinta.
Echipele suspecteaza ca eleroanele monoposturilor Williams FW31 si Toyota TF109 depasesc inaltimea maxima de 175 mm din cauza formei aerodinamice a structurii spate.
Ambele echipe considera ca designul eleroanelor respecta intocmai regulamentul, insa celelalte echipe si-au exprimat dorinta de a cere lamuriri suplimentare celor de la FIA, intrucat actuala forma le-ar putea oferi celor doua team-uri un avantaj aerodinamic in virajele lente.
Eleronul celor de la Williams are o sectiune centrala amplasata in partea de jos, cu mult sub limita de 175 mm, inainte ca o alta parte inalta sa creeze o a doua sectiune in jurul structurii spate. In cazul celor de la Toyota, zona suplimentara a eleronului lui TF109 se bazeaza pe o zona lata de 15 centimetri pozitionata in centrul masinii. Acest lucru creeaza un tunel mai larg pentru aer.
Comentarii (1)