Echipele au respins planurile pentru schimbarea regulamentului în 2016

de Daniel Popescu
Marti, 17.02.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Comisia F1 a respins prin vot planurile pentru introducerea unor monoposturi şi pneuri mai late începând din sezonul 2016. Soluţiile ar putea fi însă adoptate în 2017, concomitent cu creşterea puterii motoarelor la 1000 de cai putere.

Esential 2017 este anul in care ar putea intra in vigoare schimbarile respinse marti de echipe
Echipele din Formula 1 s-au reunit marţi la Geneva sub umbrela Comisiei F1 pentru a vota propunerile cu privire la regulamentul tehnic al Formulei 1 pentru sezonul 2016.

Printre schimbările propuse se numărau introducerea unor monoposturi mai late, cu pneuri mai mari, precum şi modificări ale plăcilor exterioare ale caroseriei.

Pentru a putea fi adoptate, schimbările ar fi trebuit să fie votate cu majoritate simplă, însă publicaţia britanică Autosport susţine că mai multe echipe s-au împotrivit acestui plan.

În acest context, este puţin probabil ca regulamentul tehnic să mai poată fi modificat pentru sezonul 2016. Conform noului statut FIA, modificările de regulament trebuie aprobate cu majoritate simplă până cel târziu în ziua de 1 martie a anului anterior şi în unanimitate după această dată, însă este greu de crezut că toate echipele vor fi de acord cu propunerile.

Mai multe echipe au votat împotrivă deoarece doresc că modificările să fie adoptate în 2017, simultan cu planurile pentru creşterea puterii motoarelor la 1000 de cai putere. Totuşi, nici această soluţie nu este văzută favorabil de toţi cei implicaţi în Formula 1, după ce Renault şi-a exprimat îngrijorarea cu privire la costurile pe care le presupune modificarea motoarelor.

Ferrari a prezentat marţi propria viziune asupra modului în care ar trebui să arate monoposturile de Formula 1 fără o schimbare radicală a regulamentului tehnic.

▶ Ferrari F1 Concept: viziunea Ferrari pentru monoposturile de Formula 1

Via Autosport

Comentarii (4)

  • Noi tot dam vina pe ernie si FIA dar nici echipele nu sunt departe de acestia. Pana la urma ce este interesant pentru ele este sa gaseasca anumite avantaje fata de concurenta, sa pastreze cat mai mult avantajul si sa castige curse. Restul tine de PR...
    13 1
  • Revin.... Noi tot dam vina pe Bernie....
    8 1
  • @ccmax
    Nu poti schimba regulamentul de pe un pe altul la acest nivel. Majoritatea echipelor deja au inclus in planul de dezvoltare si monopostul de anu viitor. Exemplu: Honda; au investit atat pentru un singur an?

    Parerea mea este ca ar trebuii sa se puna la masa echipele (1 reprezentatnt fiecare si fara drept de veto (prietenii stiu de ce) fara bernie si sa discute un plan serios si de durata din 2017-2018

    Sunt prea multe Influentate aiurea: De exemplu...au redus consumul (total ) din motive eco dar mai mult este o aberatie tinand cont ca ar economii consumul pentru intreg sezonul daca nu ar fi calendarul atat de idiot facut : Europa-Canada-Europa ii mai mutt decat aberant dar da bine in presa: "Am scazut consumul cu 30%" dar consuma cateva sute de tone de combustibil aiurea in fiecare an pe transport/logistica
    12 0
  • Ha,ha,ha...
    Sunt toti dupa interese,normal!Asa au facut si anul trecut cand au votat frecandu-si mainile,inghetarea dezvoltarii motoarelor,apoi toti in afara de o echipa au realizat ca si-au luat teapa.Apoi au venit cu miloaga sa se permita dezvoltarea...niste ipocriti,vorbesc frumos pentru audienta,dar urmaresc sa prinda cioara de pe gard.Ma bucur cand sunt siguri ca vor rupe gura targului si dupa aia se trezesc in rahat pana la gura,imi place!
    Economie si reducerea costurilor pe dracu...voi mai credeti placa asta rasuflata?!
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru