Printre schimbările propuse se numărau introducerea unor monoposturi mai late, cu pneuri mai mari, precum şi modificări ale plăcilor exterioare ale caroseriei.
Pentru a putea fi adoptate, schimbările ar fi trebuit să fie votate cu majoritate simplă, însă publicaţia britanică Autosport susţine că mai multe echipe s-au împotrivit acestui plan.
În acest context, este puţin probabil ca regulamentul tehnic să mai poată fi modificat pentru sezonul 2016. Conform noului statut FIA, modificările de regulament trebuie aprobate cu majoritate simplă până cel târziu în ziua de 1 martie a anului anterior şi în unanimitate după această dată, însă este greu de crezut că toate echipele vor fi de acord cu propunerile.
Mai multe echipe au votat împotrivă deoarece doresc că modificările să fie adoptate în 2017, simultan cu planurile pentru creşterea puterii motoarelor la 1000 de cai putere. Totuşi, nici această soluţie nu este văzută favorabil de toţi cei implicaţi în Formula 1, după ce Renault şi-a exprimat îngrijorarea cu privire la costurile pe care le presupune modificarea motoarelor.
Ferrari a prezentat marţi propria viziune asupra modului în care ar trebui să arate monoposturile de Formula 1 fără o schimbare radicală a regulamentului tehnic.
▶ Ferrari F1 Concept: viziunea Ferrari pentru monoposturile de Formula 1
Via Autosport
Parerea mea este ca ar trebuii sa se puna la masa echipele (1 reprezentatnt fiecare si fara drept de veto (prietenii stiu de ce) fara bernie si sa discute un plan serios si de durata din 2017-2018
Sunt prea multe Influentate aiurea: De exemplu...au redus consumul (total ) din motive eco dar mai mult este o aberatie tinand cont ca ar economii consumul pentru intreg sezonul daca nu ar fi calendarul atat de idiot facut : Europa-Canada-Europa ii mai mutt decat aberant dar da bine in presa: "Am scazut consumul cu 30%" dar consuma cateva sute de tone de combustibil aiurea in fiecare an pe transport/logistica
Economie si reducerea costurilor pe dracu...voi mai credeti placa asta rasuflata?!