Echipele acceptă în unanimitate eliminarea restricţiilor pentru motoare
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
După aproximativ 48 de ore de incertitudini şi controverse majore, FIA şi echipele au reuşit să ajungă în cele din urmă la o înţelegere pentru clarificarea regulamentului tehnic pentru sistemele de evacuare cu ampla implicare a lui Bernie Ecclestone, deţinătorul drepturilor comerciale ale competiţiei.
Pentru a pune capăt controverselor din acest weekend, FIA a anunţat sâmbătă că este pregătită să renunţe complet la restricţiile impuse sistemelor de evacuare dacă toate echipele vor accepta acest lucru. Iniţial, Ferrari şi Sauber au votat împotrivă, însă la numai câteva ore după finalul cursei de la Silverstone Ecclestone a dezvăluit pentru postul de televiziune BBC că situaţia a fost rezolvată.
Stefano Doemnicali, şeful Ferrari, a confirmat că Scuderia a acceptat în cele din urmă propunerea FIA pentru a evita escaladarea conflictului. "Cred că acest lucru nu a fost bun pentru nimeni. Trebuie să tragem linie şi să privim înainte, pentru că altfel unde vom ajunge? Chiar dacă nu sunt de acord cu acest proces, a trebuit să acţionăm pentru beneficiul sportului", a declarat italianul.
În schimb, Peter Sauber, şeful echipei Sauber, nu a părut la fel de mulţumit de decizia luată şi a refuzat să comenteze prea mult subiectul.
"Când Bernie spune asta, în mod normal spune adevărul. Întreaga poveste este o ruşine. Totul a început după cursa de la Montreal şi nici nu ştiu când s-a terminat. Nu vreau să vorbesc despre asta", a precizat elveţianul.Pasul următor este ca echipele să anunţe FIA în scris de acordul privind renunţarea la limitarea drastică a tehnologiilor utilizate pentru eliminarea gazelor de eşapament prin eleronul spate când pilotul nu accelerează, urmând ca apoi forul mondial să confirme oficial ca de la Marele Premiu al Germaniei se va reveni la regulamentul anterior. Totuşi, interizcerea modificărilor setărilor intre calificări şi cursă va rămâne în vigoare.
Via | BBC Sport
Stai linistit fan RBR, cei de la Ferrari si McLaren o sa te faca sa plangi in cateva curse din cate au mai ramas.
Problema referitor la castigarea campionatului nu sta in faptul ca RBR va castiga tot de acum in colo, dar o sa fie imediat dupa castigatori, strangand puncte importante.
Sa nu uitam cum au inceput favoritii campionatul, iar cei de la RBR nu o sa-l termine asa....:(, pt simplul fapt ca au o masina foarte buna si fiabila.
Mi se pare o mascarada totala ... este clar ca nu au ce sa-i faca lui Red Bull si probabil au cazut la o intelegere ... singurii care trebuia sa-i mai sustina pe RDB erau cei de la Ferrari, pt ca Sauber este in alte roluri (dar are motor ... Ferrari!).
Dupa seceta de la Ferrari si concluzionand ca nu pot opri taurul rosu ... au cazut la pace. Si uite asa Ferrari a mai castigat o cursa, mai spala un pic rusinea. Singurii papagali in toata aceasta ecuatie sunt cei de la McLaren!
In continuare, acest campionat va fi interesant prin prisma luptei pentru locul 2, atat la pilori cat si la constructori. Din pacate lui RDB nu au ce sa-i faca si au omorat lupta pentru titlu.
Ce decizie se ia la inceputul anului, cu ea trebuie sa se mearga tot anul, dar noi romanii suntem obisnuiti cu legi care se dau azi si saptaman viitoare se anuleaza cu o modificare de lege....
Daca tu crezi ca Ferrari au renuntat la prostest datorita victoriei, iti urez mii de ture pe campii pe care-i bati.
Dare referitor la evacuarea gazelor mi se pare total deplasat sa impui restrictii in mod diferentiat. Practic este ca la asa zisa "inghetare" a motoarelor.