În acelaşi comunicat de presă, forul mondial a dezvăluit că ia în considerare şi o altă echipă, botezată Forza Rossa.
"FIA a lansat o procedură de selecţie pentru una sau mai multe echipe adiţionale de Formula 1 şi a primit oferte de un înalt nivel. În strânsă colaborare cu deţinătorul drepturilor comerciale, FIA a acceptat candidatura Haas Formula LLC şi efectuează investigaţii suplimentare pentru Forza Rossa", precizează FIA în comunicatul de presă.
Legătura dintre Forza Rossa şi Ion Bazac
Forul mondial nu a oferit detalii suplimentare despre Forza Rossa, însă numele acesteia confirmă practic speculaţiile din presă internaţională cu privire la proiectul unei echipe româneşti gestionat de germanul de origine română Colin Kolles.Potrivit speculaţiilor, echipa românească ar urma să fie finanţată de Ion Bazac, fost ministru al sănătăţii în perioada 2008-2009, care în prezent gestionează importurile de maşini Ferrari în România prin intermediul unei companii numite Forza Rossa, exact numele menţionat de FIA în comunicat despre această echipă.
Echipa ar urma să aibă sediul în Germania, cu facilităţi în localităţile Kodewa şi Holzer, însă numele furnizorului de motoare este incert.
Iniţial s-a speculat o posibilă colaborare cu Renault, întrucât francezii deţin constructorul român Dacia, însă presa internaţională a relatat recent ca cea de-a doua echipă candidata este finanţată în bună măsură de japonezii de la Honda. FIA nu a precizat când ar putea face un anunţ final cu privire la acceptarea celor de la Forza Rossa pe grila de start.Debutul la clasa LMP1 din Anduranţă, amânat
Kolles este implicat şi într-un alt proiect în Campionatul Mondial de Anduranţă, cu o echipă Lotus care va concura la clasa LMP1. Înscrisă pe listă provizorie a participanţilor la etapa inaugurală de la Silverstone din 20 aprilie, echipa şi-a anulat participarea din cauza întârzierilor în finalizarea prototipului T129.
Echipa nu a reuşit încă să integreze noul motor furnizat de AER, întrucât a schimbat furnizorul spre finalul lunii decembrie.
De ex. in viitor probabil Vettel va fi noul nr. 1 la Ferrari. Nu vad pe altcineva care sa fie adus in locul lui Alonso. Un pilot tanar daca va veni la Ferrari trebuie sa-l bata pe Vettel. Daca nu va reusi, va fi toata viata ceea ce a fost Massa, nr. 2.
Acum mi-e straniu de ce Ferrari investeste de atatia ani intr-o academie personala cand nici acolo n-are cine stie ce talente si pilotii aceia nu vor ajunge curand intr-un monopost al Scuderiei.
In fine, nu cred ca Ferrari e interesata sa-si plaseze undeva pilotii tineri, tinand cont ca majoritatea pilotilor din F1 doresc sa conduca pentru Ferrari.
In acelasi timp il are pe Bianchi la Marussia, care drept recompensa au primit motorul Ferrari. Poate dupa atatea sezoane ratate, e timpul schimbarii opticii.
Oricum numele posibilei echipei, Forza Rossa, prea bate inspre Ferrari, asa ca nu cred ca vreun competitor care sa o sustina s-ar impaca usor cu titulatura. Ramane de vazut. Intai sa fie acceptati. pentru 2015.
Si-a dat demisia... :D :D :D http://www.gazzetta.it/Formula-1/14-04-2014/ferrari-domenicali-dimissioni-f1-80447411753.shtml
Partea proasta e ca in locul sau cica va veni Marco Mattiacci, care nu e sportiv, ci om de afaceri. Nici Domenicali n-a fost sportiv, a fost PR si uite unde a ajuns Ferrari cu el - la texte frumoase, zero rezultate. Cred ca Ferrari are nevoie de un om care intelege sportul, nu comunicatele de presa sau afacerile, chiar daca F1 de astazi e mai mult o afacere si mai putin un sport.
Vom fi noii HRT. :)
eu unul nu cred ca faptul in sine de a fi importatot Ferrari ajunge sa faci un 2nd team pt Ferrari
probabil va avea alt nume si motoare Reanult
cum a spus cineva mai sus, dc nu-I va da o sansa lui Visoiu si/sau Marinescu nu au nici o importanta pt noi ...