Noua speculaţie este că posibilul cumpărător provine din Malaysia, lucru deloc surprinzător în condiţiile în care constructorul local Proton deţine în coproprietate constructorul britanic Lotus, care nu mai este însă sponsor al echipei de la Enstone.
Informaţia, dezvăluită în premieră de publicaţia germană SpeedWeek, a fost confirmată şi de fostul pilot Martin Brundle, în prezent comentator al postului de televiziune SkySports.
Oficialii Lotus au confirmat public că sunt în căutarea unui investitor pentru echipă, însă au negat informaţia potrivit cărora cei de la Proton sunt interesaţi de afacere. "Este adevărat, cei de la Genii Capital au fost în căutarea unor investitori minoritari la fel ca şi celelalte echipe şi au fost aproape să ajungă recent la o înţelegere, însă în cele din urmă înţelegerea nu a mai fost încheiată.
Dar Proton nu a fost niciodată în acest joc", a declarat un purtător de cuvânt al Lotus pentru publicaţia Skiddmark.Nu este însă exclus ca în spatele interesului pentru Lotus să se ascundă omul de afaceri malaysian Tony Fernades, care deţine echipa Caterham, botezată în acest fel în 2012 după doi ani în care a concurat ca Lotus.
Via GMM
Imi aduce aminte de 1996, cand Briatore era proprietarul celor de la Ligier si sef la Benetton (si masinile erau identice dpdv al caroseriei).