Ecclestone recrutează un nou manager pentru marketingul Formulei 1

De Daniel Popescu
Publicat Marti, 07.12.2010
David Campbell va deveni noul director executiv al companiei care gestionează sponsorizările din Formula 1, urmând să fie mâna dreaptă a lui Bernie Ecclestone.

Bernie Ecclestone pregăteşte o relansare a conceptului de marketing pentru Formula 1, odată cu schimbarea directorului executiv care gestionează sponsorizările din competiţie.

Potrivit unor informaţii dezvăluite în premieră de reţeaua de televiziune Sky, David Campbell va deveni noul director executiv al companiei Allsport începând din prima parte a anului viitor.

Allsport este o subsidiară a companiei Formula One Holdings, aflată la rândul ei în proprietatea CVC Capital Partners, compania care deţine drepturile de comercializare pentru Formula 1.

La rândul său, Campbell a ocupat până în prezent funcţiile de preşedinte şi director executiv al companiei AEG Europe, care gestionează O2 Arena, un complex din Londra ce găzduieşte concerte şi evenimente sportive de amploare.

Schimbarea structurii de conducere la Allsport este văzută ca o provocare pentru Ecclestone, după ce numeroase companii s-au retras din Formula 1 ca urmare a crzizei economice. În plus, presa internaţională speculează că David Campbell ar putea deveni în viitor succesorul lui Ecclestone, în momentul în care britanicul ajuns la vârsta de 80 de ani se va retrage din activitate.

Via | Sky

Comentarii (1)

  • cel putin
    cel putin are un nume de familie cu puternice legaturi in lumea vitezei (Sir Malcolm Campbell si fiul Donald)
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru