Ecclestone propune un singur tip de pneuri pentru cursa
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Bernie Ecclestone continua sa fie o sursa inepuizabila de idei pentru imbunatatirea spectacolului in Formula 1. Dupa ce Marele Premiu al statului Bahrain a fost criticat vehement pentru lipsa spectacolului, detinatorul drepturilor comerciale a venit cu o propunere legata de tipurile de pneuri.
In prezent, Bridgestone ofera doua tipuri de pneuri pentru fiecare Mare Premiu, iar pilotii sunt obligati sa utilizeze ambele specificatii pe parcursul curselor. Ecclestone crede insa ca japonezii ar trebui sa furnizeze un singur tip de pneuri pentru fiecare cursa din Formula 1.
"Cred ca ar trebui sa fie acelasi tip de pneuri pentru intreaga cursa. Este la fel pentru toata lumea, te califici cu un pneu si il folosesti pe acelasi si in cursa. Ar trebui sa fie aceeasi specificatie pentru intreaga cursa", a declarat britanicul in cadrul unui interviu pentru agentia de presa Reuters.
Inainte de startul sezonului, Ecclestone a sugerat ca spectacolul ar creste in Formula 1 daca s-ar construi scurtaturi in anumite viraje care sa fie utilizate de piloti de 5 ori pe parcursul unei curse.
Potrivit acestui plan, pilotii rapizi blocati in spatele unor piloti lenti ar fi avut ocazia sa efectueze depasirile oricand, ceea ce ar fi dus la imbunatatirea show-ului.
Privita mai degraba ca o gluma de piloti si presa internationala, propunerea lui Ecclestone s-e dovedeste a fi una cat se poate de serioasa, iar Ecclestone nu intelege de ce nu este acceptata."Sunt foarte serios. Adevarata gluma este regulamentul tehnic si ceea ce produce acesta in prezent. Fac presiuni pentru aceasta regula, dar uneori oamenii nu inteleg aceste lucruri prea bine, nu vad avantajele. Dar ar fi bine pentru comentatorii TV si ar fi foarte incitant", a mai precizat britanicul in varsta de 79 de ani.
Via | Reuters
Apropo: daca incerci sa te folosesti de ce poate un A8 pe un drum judetean (considerat "lent", pasagerii vomita dupa 30km. Asta raportata la relatia monopost actual versus piste din anii '80. Apropo,cum bine stiti, un avion de vanatoare la decolarea de pe port avion are 224km/h; monoposturile, chiar si cele mai lente si tot depasesc acesta viteza. In final, finantistul (sa nu formulez: afaceristul) nici odata nu poate intelege inginerul. Tehnica nu iarta, angrenaje pe 1/2 dantura nu exista!